Gezocht; rustig, ouder parkietje voor mijn Joepie

Gestart door pixie, juli 02, 2020, 11:45:48

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

pixie

10 jaar geleden adopteerde ik een gehandicapt parkietje, joepie.

Er volgden meer, en een tijd had ik 6 parkietjes in huis.

Inmiddels heb ik er 3 waarvan 2 jonge parkietjes. Ze zijn super leuk, maar te veel en te druk voor Joep.

Voor hem zou ik graag een vriendje willen. Hij trekt altijd meer naar andere mannetjes.
Misschien heeft iemand zelfs een gehandicapt parkietje die ook een vriendje / huisje zoekt?

pixie


BinkyenCooper

Hoi, misschien zijn mijn twee parkieten iets voor jouw Joepie? Ze zijn 8 en nog wel levendig, kijk maar eens bij de advertenties (binky en cooper). Alhoewel ik niet weet of 3 mannen onderling tot jaloerse blikken gaat leiden ;-)

Groetjes, Ingrid

Sara

Drie mannen moet zeker geen probleem zijn. :) Het zijn eerder de dames (popjes) die wat kibbeliger zijn, waardoor we afraden om 2 dames bij elkaar te zetten, of meer dames dan mannen te houden.

Vele groetjes,

Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoƫ en Fenna, mijn keeshondjes

Kleintjes

Citaat van: BinkyenCooper op december 28, 2020, 20:51:50
Hoi, misschien zijn mijn twee parkieten iets voor jouw Joepie? Ze zijn 8 en nog wel levendig, kijk maar eens bij de advertenties (binky en cooper). Alhoewel ik niet weet of 3 mannen onderling tot jaloerse blikken gaat leiden ;-)

Groetjes, Ingrid
Meerdere mannen is inderdaad meestal geen probleem - hier wonen 5 heren in de woongemeenschap ;)
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Jippie

Hoi Pixie,

Ik schrijf dit met tranen in mijn ogen; vanmiddag is namelijk mijn trouwe Izzy overleden. Ze heeft meerdere vriendjes gehad, maar haar laatste vriendje (Frank) zit nu alleen. Hij is vrij rustig, maar vindt mensen gewoon niet leuk. Ik denk dat hij beter af is in een huis met meerdere vogels. Hij komt uit een asiel; is kennelijk ooit door kraaien gegrepen en bij iemand in de tuin gemikt... Mocht je interesse hebben, dan hoor ik het graag. Ik gun hem een fijn leven. Overigens weet ik niet hoe oud hij is...

Groetjes, Ilse
Toeter en Dafne!

Reiger

Beste Pixie,

Ik zie dat je berichtje van augustus is. Ik neem aan dat je inmiddels een parkietje hebt gevonden voor Joepie? Zo nee, dan hoor ik het graag...