Poep aan zijn kontje

Gestart door Onneke, juli 01, 2020, 11:06:14

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Onneke

Gijs is een parkietenman van 9 jaar. Gijs zijn poep blijft aan zijn kontje hangen, na een poosje kan ik het bij hem verwijderen.
Ik voer hem parkietenzaad Prestige Budgies, en geef hem nu Muta-Vit in het water, en gridkorrels in een apart bakje (zijn kooi heeft tralies aan de onderkant.

Gijs is een vrolijke parkiet, praat, hij oogt niet ziek, heeft een mooi verenpak.

Kan iemand mij goede raad geven ??
Ik wil niet naar de DA gaan, omdat het veel stress geeft bij Gijs, vervoer, uit de kooi halen bij de DA etc.etc.

vr.gr. Onneke

Kleintjes

Hoihoi,

't kan wel eens gebeuren dat 'n poepje aan de veren blijft hangen. Vaak halen ze deze zelf weg met poetsen, of hebben iets hulp nodig (van elkaar, of van ons).
Dit kan komen, door de zit / ligplaats, of door bv iets dat ie gegeten heeft (vaak geeft groente / fruit dit soort reacties, en is tijdelijk). Gebeurt 't echter vaak, dan is zeker 'n bezoekje aan de DA of VA aan te raden.
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses