Afstand moeten doen van mijn 4 parkieten.

Gestart door Mariiekee, juni 11, 2020, 18:31:32

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mariiekee

Goedemiddag forum leden,

We moeten helaas besluiten om afstand te doen van onze 4 parkieten,, we hebben nu de parkieten 2 jaar ongeveer.
We hebben 2 mannetjes & 2 vrouwtjes, waarvan 1 een koppeltje.
We willen ze het liefst bij elkaar houden en dat iemand ze wil hebben met elkaar die bijv een grote volière heeft staan.
Ik hoef voor de parkieten niets te hebben, ik wil alleen dat ze een goed plekje hebben waar iemand ze liefde en aandacht kan geven.
Ze zijn af te halen bij ons in Sliedrecht (Zuid-Holland).. de parkieten zijn niet tam, maar ik ben wel met hun bezig om trosgierst te geven zodat ze uit eindelijk tam gemaakt kunnen worden, ze zijn nog jong dus het kan nog.
Mocht je geen kooi hebben, ze zitten in een binnen volière die je mee mag nemen + alles wat erbij hoort zoals speeltjes / zit stokken / voer etc.
Ik wil niet dat de parkieten doorverkocht worden of dat ze niet goed verzorgd worden etc etc.. dus graag alleen reageren als je er echt interesse in hebt, en goed voor ze bent / zorgt.. het is al erg genoeg om je parkieten weg te moeten doen voor wat voor een reden dan ook!

Mocht je interesse hebben, stuur me dan een berichtje.
Mvg, Marieke Berns.