Hoe goed wordt dit forum bezocht?

Gestart door michger, mei 17, 2020, 22:40:35

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

michger

Het is me al vaker opgevallen dat wanneer er op dit forum vragen wordt gesteld dat het soms dagen duurt voordat er een antwoord komt. Topics worden wel goed gelezen maar krijgen weinig reacties. Sommige zijn wel 400+ keer gelezen maar hebben maar 1 of 2 antwoorden. Wanneer je vragen hebt en iets wilt leren dan is dat natuurlijk niet handig. Dus ik vraag me af of dit forum eigenlijk wel zo goed wordt bezocht.

Sara

#1
Beste michger,

Het klopt inderdaad dat er niet meer even veel leven op dit forum is als vroeger. Dit is wel een trend die ik terugzie op meerdere fora; voor de enorme populariteit van social media werden fora veel actiever gebruikt. Ik ben hier al lid sinds 2005 en ik kan zeggen dat het hier toen (en de jaren daarna) een drukte van jewelste was.  ;D

Ik heb dan ook de indruk dat tegenwoordig velen ervoor kiezen om zich aan te sluiten bij een Facebookgroep over hun huisdier en daar hun vragen stellen/beantwoorden, waardoor er dus een verschuiving gebeurd is van fora naar sociale media. Wat natuurlijk niet wilt zeggen dat we niet ons best moeten doen om het hier gezellig en draaiende te houden. :)

Ik bezoek dit forum ook niet meer even vaak als vroeger, maar dat komt omdat ik al jaren geen grasparkieten meer heb. Ik hoop in ieder geval wel dat forumleden zich blijven inzetten om hun kennis te delen en een bijdrage te leveren als iemand een vraag heeft.

Vele groetjes,

Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoƫ en Fenna, mijn keeshondjes

Bente17

Ja, herkenbaar! Ik had ook een vraag gesteld, 66 mensen hebben het gezien maar geen een reactie... Weet iemand misschien een forum dat actiever is?