Nieuw huisje gezocht voor twee parkietjes (Omg Gevert / Eindhoven)

Gestart door SamiraWerts, april 29, 2020, 14:51:38

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

SamiraWerts

Hallo lieve mensen,

Ik heb twee lieve parkietjes thuis en ben er laatst achtergekomen dat het twee vrouwtjes zijn. Deze vrouwtjes kibbelen veel samen en hebben dus of twee mannetjes nodig, of moeten uitelkaar gehaald worden. Ik heb ze tijdelijk uitelkaar gehaald, maar hier werden ze erg sip van, dus ik heb besloten om een nieuw huisje te zoeken voor Pluk en Popcorn samen, waar ze wat mannelijke tegenhangers hebben.
Het zijn twee erg mooie grasparkietjes, een grijs met turkooise, en een wit met lila/lichtblauw. Ik hoef er niets voor terug, behalve een mooi huisje waar ze bij elkaar kunnen blijven. Daarom zou ik ze ook graag komen brengen, dan kan ik zien waar ze terecht komen.

Lieve groetjes,
Samira

Kleintjes

Wellicht handig om te weten, waar deze mooie meiden wonen? ;)

Jammer dat je ze weg doet, maar wel verstandig dat je zorgt dat ze 'n maatje krijgen, dat wel beter past :)
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

SamiraWerts

De dames wonen op dit moment in Gemert, vlakbij Eindhoven! :)

Kleintjes

Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses