Eindelijk!

Gestart door Parkieten-Fraekyy, december 18, 2005, 18:02:06

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Parkieten-Fraekyy

hoi
ik ben al een poosje bezig met mijn parkiet basje. maar eindelijk gaat hij uit zichzelf op mjn hand zitten. ik duw tegen zijn borstje aan en hij zit op mijn vinger. ik hem ook uit de kooi gehaalt alleen hij vloog weg door de woonkamer heen, we hebben boven de eettafel een soort opberghok, en hij ging daat dus zitten.. ik kreeg hem niet weg. na een half uur (in die tijd heb ik geprobeert hem te lokken met trosgierts want ik kon er niet bij want hij zat veel te hoog. daarna heb ik zijn zitstokje gepakt(van twijg) en voor hem gehouden. ij ging erop zitten en ik deed hem terug in zijn kooi. daarna ben ik naar een klein kamertje gegeaan em hem uit de kooi genomen, hij wou niet van mijn vinger af. op een gegeven momment ging hij vliegen, hij botste overal tegenaan, tegen de lamp, de muur.  het leek alsof hij tegen het plafond botste alleen hij dook naar beneden, ik schrok me rot, maar hij klemde zich vast aan mijn t-shirt... echt heel lief. ik hem weer voorzichtig op mijn vinger geset en gekenen of hij wondjes had.(bleek hij niet te hebben) i en k heb hem even in zijn kooi gezet, en even laten rusten, daarna heb weer hetzelfde gedaan en bleef hij rustig zitten, hij klom op mijn schouder zo mijn nek op!! hij zat daar tevreden knabbelen. daarna heb ik hem terug in zijn kooi gezet.

maar nu een vraag(ik weet niet of hij al beantwoord is maar toch!! :P ) waaraan kun je makkelijk zien als hij gewond is? en waaraan kan je zien dat hij tevreden is?  wel domme vragen maar k wil wel graag weten!!:P


alvast bedankt!!
            Dian

Parkieten-Freak

Citeer............waaraan kun je makkelijk zien als hij gewond is?......
Wat denk je zelf?
Citeeren waaraan kan je zien dat hij tevreden is?
Een aprkiet is tevreden als hij veel aandacht krijgt, lekker op zijn gemak wat zit te kwetteren, goed eet, levendig is etc.