Melon + ???

Gestart door Melon, augustus 29, 2019, 14:25:21

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Melon

Beste mensen,

Ik ben Angela en kom hier samen met mijn parkietje, Melon, die net helaas zijn maatje is verloren aan de dood.

Vrijdag hebben we een afspraak staan bij een man dat kleine parkietjes verkoopt en op zoek zijn naar een baasje.

Hier heb ik een vraag over, echter heb ik me al geïnformeerd. Ben gewoon nieuwsgierig naar uw mening!

De vraag is als volgt: Melon is een volwassen parkieten mannetje. Hij is lief, erg zorgzaam en vrolijk. Hij knuffelt graag met zijn parkieten-maatje en heb hem met zowel man en vrouw voedsel zien delen. Melon heeft een rustig karakter maar kan heel soms ook wel even naar doen, maar dat heeft iedereen wel eens. :) Ik zelf denk weer een mannetje bij hem te willen zetten aangezien het eerste vrouwtje hem ooit zo domineerde dat hij niet meer at. Zijn overleden maatje was ook een man en het klikte perfect! Wat zouden jullie erbij zetten? Ik zou zeggen een mannetje. :)

Groetjes!  ;D

Kleintjes

Hoihoi,

wat naar dat jullie andere vriendje is overleden :( Wel fijn, dat jullie er 'n nieuwe bij gaan halen voor Melon (leuke naam :D )

Mannetje kun je samen houden met ander mannen, of 'n dame. In dit geval maakt de keuze niet veel uit. Over 't algemeen gaan de jongens prima met elkaar om, terwijl de meiden nog wel eens graag gaan vechten als ze in de meerderheid zijn :S
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses