tehuis (Voliere)gezocht voor twee grasparkieten Mannetjes, omg Leiden

Gestart door Jolanda goedhart, augustus 22, 2019, 13:10:08

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jolanda goedhart

Wie kan mijn twee grasparkieten een goed tehuis bieden. Ze zijn geen van beide tam, dus rondvliegen is hier geen optie. De een heeft voor zover ik kan zien geen behoefte om te vliegen. De ander probeert in zijn kooi te vliegen, maar daar is de kooi te klein voor. Ik vind dat zo zielig. Een veel grotere kooi is voor hier geen optie. Heb een van de twee aangeschaft na overlijden van mijn eerste grasparkiet. De eerste is heel lang alleen geweest en heb ik helemaal tam kunnen maken. Nu worden ze allebei al helemaal gek als ik de bakjes moet verschonen. Laat staan tam maken. Wie oh wie kan mijn grasparkietjes helpen?

Kleintjes

In welke regio woont U? Dit kan helpen in 't vinden van 'n nieuw thuis.
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Jolanda goedhart

Wij wonen in Leiden Z-Holland. Bij voorbaat hartelijk dank voor mee zoeken. Wij zoeken ondertussen ook door.

Loeky

Hoi,
Kun je misschien ook een foto plaatsen van de parkietjes?!
Groetjes uit Loeky's dierentuin

Dag lieve Loeky      † 21-10-2010, je was mijn beste maatje!
Dag vrolijke Happy † 24-04-2012, we missen je!
Dag mijn mooie bijzondere Doeky   † 07-04-2013, voor altijd in mijn hart!
Dag lieve Flurry, we missen je vrolijke parkiet!  † 14-07-2017 Dag Engeltje 11-03-19

Jolanda goedhart

Op de een of andere manier lukt het niet om een foto erop te zetten. Krijg steeds een fout melding. Ga het later nog eens proberen met iemand die er meer verstand van heeft.  In ieder geval enige informatie. Eentje is zo blauw als de lucht met stapelwolken. Hij heet dan ook Sky. De ander is grijsblauw en heet Tjoepie.

Jolanda goedhart

Mijn parkietjes hebben beide een ander tehuis gevonden. Bij kennissen van kennissen. Zo kan ik ze ook nog eens bezoeken. Ben er heel mee in mijn sas. en de parkieten denk ik ook.

Loeky

Groetjes uit Loeky's dierentuin

Dag lieve Loeky      † 21-10-2010, je was mijn beste maatje!
Dag vrolijke Happy † 24-04-2012, we missen je!
Dag mijn mooie bijzondere Doeky   † 07-04-2013, voor altijd in mijn hart!
Dag lieve Flurry, we missen je vrolijke parkiet!  † 14-07-2017 Dag Engeltje 11-03-19