Parkiet verliefd???

Gestart door Jolanda goedhart, juni 11, 2019, 12:42:39

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jolanda goedhart


Mijn parkiet zit het grootste gedeelte van de dag bol te wezen en te slapen. Hij is helemaal niet meer geïnteresseerd in zijn vriendje. Wil het liefst de hele dag op mijn schouder, zitten, tegen mij aan hangen, en slapen. Van het weekend begon hij spontaan in mijn gezicht en nek te spugen. Ziek?? Ben hem nu een beetje aan het negeren. In die zin. Geef hem niet meer aandacht dan zijn vriendje. Hij is nu een beetje levendiger aan het worden in de kooi. Mijn vraag is dus: kan het zijn dat hij mij als partner is gaan zien. En zo ja. Wat kan ik daar aan doen.

Silva

Ik denk niet dat het met verliefd zijn te maken heeft. Wat ik voornamelijk lees zijn symptomen dat je parkietje ziek is. Het bol zitten en vele slapen plus daarbi braken is ook niet normaal. Het lijkt mij slim om je parkietje hij een dierenarts te laten onderzoeken door bv ontlasting. Zet ondertussen je parkietje op een warme rustige plek. Op internet kan je er meer informatie over vinden.

Mijn parkiet ging ook ontzettend veel bij mij zitten voordat hij overleed, ondanks zijn behandeling. Dus mijn advies is actie ondernemen

Jolanda goedhart

Helaas heeft Robin de parkiet het niet gered. Hij had een abces in zijn onderbuik. Dierenarts heeft het nog geprobeerd leeg te zuigen. Maar voordat we thuis waren zat het weer vol. Antibiotica mocht ook niet helpen. Heb hem zo veel mogelijk bij mij laten liggen onder een doek. Heeft veel verdriet gedaan. Hij was tam en kwam elke keer gezellig bij mij keuvelen :'(. weet in ieder geval dat ik mijn best heb gedaan voor hem. In ieder geval hartelijk dank voor je reactie.

Kleintjes

He getsie..
Je hebt je best gedaan voor je kleine vriend.
Hij heeft 'n mooi leventje gehad, in 'n liefdevolle omgeving

Sterkte met 't verlies van je vriendje.
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses