Nieuw! en officieel: Neo :)

Gestart door Kleintjes, mei 26, 2019, 13:33:50

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kleintjes

Hoihoi,

ik zag dat ik helemaal vergeten was deze kleine vriend voor te stellen. Inmiddels ook al 'n kleine maand of zo, dat hij hier woont *oeps*  Hij valt heel erg op tussen de anderen, hij is de enige die niet blauw is hahaha.
Neo is van onbekende leeftijd, ik heb hem van iemand overgenomen die geen grasjes (meer) heeft. Hij heeft 'n geweldige conditie en ontsnappen kan hij als de beste (is niet leuk als je plannen hebt en alleen nog moet voeren - hij gaat niet vanzelf naar huis, helaas).
Na 'n weekje apart gezeten te hebben, om aan de anderen te wennen en de nieuwe omgeving (Mozy en Ezio wenden veel sneller dan hij, vandaar 't verschil in periode) heb ik ze bij elkaar gezet in de grote villa, en 't gaat super. Neo en Eddie maken soms ruzie om de schommel, dat is altijd Eddie's favoriete plekje geweest, dus die delen ze nu; om beurten zit er iemand op. Vind 't klimmen in de ringen erg leuk, hij is alleen soms boos omdat hij er niet doorheen past, wat Ezio wel kan XD

Neo verstaat zich ook prima met Lemmy en de kleintjes, geen echte ruzie behalve 't standaard gekibbel dat we allemaal kennen (tenminste, als je meer dan 1 grasje hebt ;) ).
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Sara

Zo leuk om te lezen dat het zo goed gaat!
Veel plezier met deze knapperd.  ;D

Gekibbel hoort er natuurlijk in elk huishouden wel bij, hihi. Zo te lezen komt het helemaal goed daar!  :D

Vele groetjes,

Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoƫ en Fenna, mijn keeshondjes