Is Koekie een pop of een man?

Gestart door Koekie1, maart 24, 2019, 15:52:15

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Koekie1

Hallo lieve parkieten freaks!
Wij hebben sinds vorige week een parkietje gekocht.
Hij is nu 8 weken en ik vroeg me af of jullie al konden zien of het een pop of een man is!
Eerste foto is van vorige week tweede is van vandaag.
Ben benieuwd alvast bedankt

Koekie1

Iemand een idee?
Ik plaats nog even een duidelijkere foto.
Eerste foto is van vorige die ernaast van vandaag
Ik ben benieuwd naar jullie reactie's


Kleintjes

Ik ben er heel slecht in, maar ik gok op man. Pin me er niet op vast, zal niet de eerste keer zijn dat ik me vergis.
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Silva

Mijn Yuki is inmiddels alweer 18 weken (tijd gaat snel). De kweker zei dat hij een mannetje wordt, hij had ongeveer dezelfde kleur toen hij iets jonger was. Nu is het een beetje paars-ig en begint zich ook echt als een mannetje te gedragen.

Loeky

Hallo, Als het een kweker is met verstand van grasparkieten zou ik er op vertrouwen dat het inderdaad een mannetje is. Zover ik kan zien is het inderdaad een mannetje :)
Groetjes uit Loeky's dierentuin

Dag lieve Loeky      † 21-10-2010, je was mijn beste maatje!
Dag vrolijke Happy † 24-04-2012, we missen je!
Dag mijn mooie bijzondere Doeky   † 07-04-2013, voor altijd in mijn hart!
Dag lieve Flurry, we missen je vrolijke parkiet!  † 14-07-2017 Dag Engeltje 11-03-19

ano

Ik zou hier nog geen uitspraken over doen. De kleur van de neusdopoppen van een parkiet (en dus het geslacht) weet je niet zeker tot de parkiet in de eerste rui komt. Maar tot nu toe lijkt het erop dat Koekie een mannetje is.

JesseM

Citaat van: Kleintjes op maart 25, 2019, 20:27:14
Ik ben er heel slecht in, maar ik gok op man. Pin me er niet op vast, zal niet de eerste keer zijn dat ik me vergis.
Het is een mannetje... ik heb ook een Engelse parkiet van 9 weken.. zelfde kleur en mannetjes zijn benaderbaar en blijven eerder op je vinger zitten