Babies!

Gestart door Kleintjes, mei 04, 2019, 21:51:07

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kleintjes

Hoihoi,
Weer eens 'n berichtje van mijn kant.
Sinds afgelopen woensdag heb ik weer 4 parkietjes, heb 2 mooie blauwe (lichtblauw en blauw-violet, gok ik) kuikens gehaald. Ze zijn bijna 6 weken, en geheel zelfstandig. Namen hebben de schatjes nog niet - geen idee wie wat is. Volgens de jongeman zijn 't broer en zus, ik ben niet zo zeker - heb me al eens vaker vergist.

Wat denken de kenners? En als ik ernaast zit met de kleur, mag dat ook gerust gezegd  worden  ;)
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Rammetje

Heel mooie parkietjes!! Van kleurslagen heb ik helaas geen verstand, maar zover ik kan zien inderdaad broer en zus. De rechter is een pop en de linker een man.


Veel plezier ermee.

Sara

Ooh wat leuk, nieuw leven in de brouwerij! ;D Ik sluit me aan bij voorgaande reactie en de mening van de jongeman.  :D
Het zijn knapperds hoor, veel plezier met deze schatjes!

Vele groetjes,

Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoƫ en Fenna, mijn keeshondjes

Kleintjes

#3
Gaat super met 't kleine grut, is te merken dat 't inmiddels pubertjes worden- de oudjes moeten 't ontgelden hahahaha. Mozy begint meer poppengedrag te vertonen, meer bijterig dan de anderen - en er wordt al volop gesjanst met die kleine :o

Mozy begint met 'ruzie' zoeken, en kleine Ezio mag 't afmaken. Je kan goed merken dat hun karakters erg verschillend zijn; Mozy is sneaky en eet graag, speelt graag op de schommel en hangt dan 't liefst met de staart in de lucht - net als onze eerste Mozy (met 't kromme beentje). Haar lieveningsspeeltje is 't rasterballetje dat op de bodem ligt, ze gaat er op staan en rolt dan met balletje en al rond :)
Ezio is heel avontuurlijk en vokaal - hij doet z'n naam eer aan (is vernoemd naar Ezio Auditore, uit de game en boeken serie Assassin's Creed), klimt overal op en in, haalt graag kattenkwaad uit (even snel aan de staart trekken als 'n andere in de buurt zit), en plagen.

Inmiddels is er nog 'n vriendje bijgekomen, die zal ik zo even apart voorstellen.
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses