Foto van een parkiet op een kaars

Gestart door Sonja, april 11, 2019, 04:23:33

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sonja

Je kunt heel leuk -bijvoorbeeld- een parkietenafbeelding (ook die van je eigen parkiet(en)! op een kaars maken.
Dit is een voorbeeld van een kaars die ik gemaakt heb (geen parkiet van mezelf maar gewoon een afbeelding van een willekeurige parkiet). *zie de bijlage*
Leuk toch?
De mogelijkheden zijn eindeloos!
Leuk om als cadeautje te geven aan een parkietengek. ;)
Of gewoon voor jezelf. 8)

Kleintjes

Die is mooi! :-*
Ook mooi als herdenkingskaarsjes. Waar heb je die gevonden?
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Sonja

@Maartje: Niet gevonden, maar gekregen. (servet)  ;)
Als aandenken/herinnering is zoiets inderdaad ook heel erg leuk en waardevol, heb er al verschillende gemaakt. (voor anderen)

Sonja

Nog eentje, zie de bijlage. :)
Je kunt de kaars verder ook nog versieren, dat is ook leuk, al heb ik er bij deze twee kaarsen voor gekozen dat niet te doen.

Kleintjes

Geweldig idee :D Is 'n heel leuk idee en praktisch ook. Zonde om te gebruiken natuurlijk ;) Die kaars gaat vast heeeeeeel oud worden ^^

Die moet ik zeker onthouden, hoewel.. weet niet of ik 'n kaars kan vinden die groot genoeg is inmiddels :o
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Sonja

Dan kies je voor meerdere kaarsen, Maartje. ;)
Of een aantal kaarsen in verschillende maten.
Je kunt dit overigens niet alleen op kaarsen doen, maar ook -bijvoorbeeld- op een houten kistje (waar je spulletjes in kunt bewaren) oid, alleen is de techniek dan een beetje anders.

Silva

Heb je voorbeeld van zo'n kistje? Misschien leuk om het as van mijn vriendje Niebo in te bewaren... Nu is het maar zo'n standaard urn..

Loeky

Super leuk idee Sonja maar ik begrijp niet hoe je een afbeelding van een parkiet op een kaars krijgt. ::)
Groetjes uit Loeky's dierentuin

Dag lieve Loeky      † 21-10-2010, je was mijn beste maatje!
Dag vrolijke Happy † 24-04-2012, we missen je!
Dag mijn mooie bijzondere Doeky   † 07-04-2013, voor altijd in mijn hart!
Dag lieve Flurry, we missen je vrolijke parkiet!  † 14-07-2017 Dag Engeltje 11-03-19