SPOED fijn thuis gezocht voor parkiet (man) Groningen/Zwolle.

Gestart door KasperLukas, maart 07, 2019, 11:33:18

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

KasperLukas

Hallo allemaal.

Gisteren heb ik helaas mijn popje laten inslapen. Ze had jicht en veel pijn. Pijnstillers kreeg ze darmontsteking van, waardoor ze zich nog ellendiger voelde. Het was beter zo.

Ik heb nu nog 1 parkietje, een man van 4 jaar, die alleen overblijft. Het is een prachtig groen parkietje met een geel gezicht en als hij zijn best doet, een mooie kuif. Hij is verder helemaal gezond. Omdat ik student ben en mijn leven te onvoorspelbaar is om nieuwe huisdieren aan te schaffen, zoek ik zo snel mogelijk een nieuw huis voor hem. Hij is heel lief en zorgzaam en is niet opdringerig naar andere parkieten, maar hij is niet tam (op de foto was een uitzondering, hij kan wel tam gemaakt worden). Een mooie kamervoliere met een maatje zou het beste zijn, maar andere opties sta ik ook voor open. Op de foto is hij de groene parkiet.

Ik zoek iets in Zwolle of Groningen. Ik zou hem kunnen komen brengen.

Ik hoop een plekje voor hem te vinden!

Dankjewel allemaal.

KasperLukas


AnneS

Indien de nood erg hoog is,dan vangt stichting Flappus in Zwolle ook vogels op.Alleen hebben zi ze volgens mij het liefst met kooi omdat ze zelf geen kooien hebben.Het is een zeer liefdevolle opvang die eigenlijk voornamelijk konijnen opvangt.De beheerder Carl is een echte dierenvriend en zal je graag te woord staan.Via google vind je hun contactgegevens.Succes!

KasperLukas

Ik heb een huisje gevonden! Heel erg blij mee. Een aparte kamer met veel vogels en speelgoed en in de zomer gaat het schot open naar d3 buitenvoliere.

AnneS

Fijn!Altijd fijn als je er een goed gevoel bij hebt,want herplaatsen is nooit het leukste.