Ziek?

Gestart door Henki3, januari 31, 2019, 19:40:52

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Henki3

Hallo,
Ik heb vandaag mijn 2de grasje gehaald (venom) hij is nog geen half jaar volgens mij. mijn andere parkiet is een Engelse grasparkiet (Henkie), maar Venom die luchthapt (denk ik) ik heb hem vandaag gehaald misschien dat hij gewoon gestressed is. Er komt niks uit zijn mond, Hij piept niet, hij staartwipt ook niet. Alleen dat in de lucht happen ofzo dat hij eet maar dan is het lucht, en hij doet het ook best wel vaak... het zijn ook allebei mannetjes.
Mvg.
Zoƫ

AnneS

Ik weet van mijn eigen parkieten en ook die ik in het verleden heb gehad dat de eerste dagen echt stressvol kunnen zijn voor parkieten.De ene heeft er meer last van dan de ander.Mijn parkiet Zonnetje heeft toen ik hem net kocht echt 2 dagen aan de tralies gehangen en hij ademde erg diep,ik had geen idee wat ik er aan moest doen behalve in de gaten houden en vooral veel rust geven,dus niet te veel "rommelen"in en rondom de kooi.Als het bij jouw parkiet te lang duurt,of hij stopt met eten dan zul je medische hulp moeten zoeken.Ik hoop erop dat het als het wat meer gewend is wel weer overgaat.Eet hij wel inmiddels?

Kleintjes

Citaat van: Loeky op januari 31, 2019, 23:40:56
Hoi,

Mijn parkietje Hippie doet dit ook wel eens. Ik denk eerlijk gezegd dat er niets aan de hand is. Eet hij goed? Is hij levendig.
Succes!

(Heb 't even zo gedaan, kom er even niet uit hoe ik 'n berichtje apart verhuis zonder heel topic)
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses