Popje wildkleur aangeboden ter adoptie (Zwolle)

Gestart door Pipa, januari 17, 2019, 19:53:13

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Pipa

Mijn popje Wilma klikt niet goed met haar broer. Daarom zoek ik een goed, nieuw thuis met 1 of meer vriendjes voor haar. Is er iemand die haar wil adopteren? Ze woont bij mij in Zwolle.

Ze is behandeld bij de dierenarts tegen luizen, mijten en wormen. Ze is grappig, tam aan het worden en heel nieuwsgierig. Ze vliegt los bij mij thuis en sloopt niks.

Ze is geringd, 6 maand jong en de jeugdrui heeft ze prima gedaan. Haar broer is een kuifparkiet, ze draagt deze genen van hun moeder bij zich.

Ik vind een goed thuis belangrijker dan geld.

AnneS

Dit forum word blijkbaar door nog maar heel weinig mensen bezocht dus de kans dat je hier een nieuw adresje vind is denk ik heel klein.In Zwolle zit stichting Flappus en zij vangen ook parkieten op,misschien kun je hun benaderen het zijn lieve mensen met een hart voor dieren. :)

Pipa


Loeky

Bedankt voor je oproep. Ik hoop dat het gaat lukken hier een goed huisje voor je popje te vinden. Ik zou het ook delen op Social Media. Onze Parkietenfreak is daar ook te vinden. Succes
Groetjes uit Loeky's dierentuin

Dag lieve Loeky      † 21-10-2010, je was mijn beste maatje!
Dag vrolijke Happy † 24-04-2012, we missen je!
Dag mijn mooie bijzondere Doeky   † 07-04-2013, voor altijd in mijn hart!
Dag lieve Flurry, we missen je vrolijke parkiet!  † 14-07-2017 Dag Engeltje 11-03-19