Bloed!!!

Gestart door Bartvw, september 29, 2018, 14:02:18

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bartvw

Hallo allemaal ik heb twee dwergpapegaaitjes en ze zitten nu al een paar weken bij elkaar in de kooi maar toen ik vanmiddag mijn kamer binnenkwam zag ik dat een van de vogeltjes een rood vlekje op het gezicht had maar die vogel had niks. Helaas is de andere vogel nog niet tam en heb ik die dus niet kunnen checken. Ik merk dat het goed gaat tussen de twee alleen is het soms nog vechten en ik wil natuurlijk niet dat het een keer goed fout gaat.
Heeft iemand wat advies.

Rammetje

#1
Citaat van: Bartvw op september 29, 2018, 14:02:18
Hallo allemaal ik heb twee dwergpapegaaitjes en ze zitten nu al een paar weken bij elkaar in de kooi maar toen ik vanmiddag mijn kamer binnenkwam zag ik dat een van de vogeltjes een rood vlekje op het gezicht had maar die vogel had niks. Helaas is de andere vogel nog niet tam en heb ik die dus niet kunnen checken. Ik merk dat het goed gaat tussen de twee alleen is het soms nog vechten en ik wil natuurlijk niet dat het een keer goed fout gaat.
Heeft iemand wat advies.

Ik zou me maar niet zo vlug druk maken. Als ze al een tijdje bij elkaar zitten zal het allemaal wel meevallen. En af en toe vechten is normaal hoor, ik denk dat ze nog de pikorde aan het bepalen zijn, eentje is er altijd de baas. Hou het even in de gaten.

Succes ermee, en veel plezier met je dwergpapegaaitjes :)