Twee nieuwe parkietjes

Gestart door ingeborg58, mei 30, 2018, 11:23:05

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

ingeborg58

Vorige week heb ik twee nieuwe mannetjes bij mijn eigen twee mannen gezet. De buitenkooi is ruim genoeg en het lijkt mij wel gezellig voor ze in een groepje.
De nieuwelingen zijn van 2017 en de anderen een jaar ouder.
Het ging meteen goed zo bij elkaar. Ik vind alleen een van de nieuwe niet zo fit. Hij is stilletjes,zit veel te slapen met zijn kopje tussen de veren en zit ook enigzins bol.
Voor de zekerheid heb ik hem gisteren apart gezet in een binnenkooitje. Morgen ga ik hem aan een deskundige laten zien. Hij eet en poept wel maar ik vertrouw het niet helemaal.
Als hij niet opknapt kan ik hem omruilen bij de kweker. We zullen zien.

Kleintjes

Welkom :)

Fijn dat je nieuwe vriendjes hebt gehaald voor je andere parkietjes.
Vervelend te lezen dat er eentje niet helemaal lekker is. Erg verstandig dat je / U met hem naar 'n deskundige gaat.
Laat je nog even weten hoe 't is gegaan?
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

ingeborg58

Parkietje mankeert gelukkig niks. Eet en drinkt prima en heeft goede poepjes.
In het groepje van 4 blijft hij nog wat timide,maar we geven hem rustig de tijd om zijn plekje te veroveren. Komt wel goed met hem  :)

Kleintjes

Gelukkig dat je vriendje in orde is :)
Beter 'n keertje voor niets, dan 'n keer te laat - nogmaals, heel verstandig wat je / U gedaan hebt :D

Succes!
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses