Koppeltje?

Gestart door Simone-H, augustus 01, 2018, 16:30:59

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Simone-H

Wanneer heb je een "koppeltje"?
Is dat als je een man en een popje hebt? Of een man en een popje die elkaar ook aardig vinden? Of kunnen twee mannen die goed met elkaar kunnen, ook een koppel zijn?
Ik heb twee jonge parkietjes, Van één is vrij duidelijk dat het een man is. De andere is/was nog niet duidelijk.
Ze komen uit dezelfde voliere, zijn even oud, niet verwant. Ze ontdekken samen hun nieuwe wereld hier bij mij.
En ze kunnen het heel goed samen vinden. Nu zijn ze nog jong en alles is nieuw en ze hebben alleen elkaar. Dus zoeken ze steun bij elkaar. De tijd zal leren of ze elkaar als volwassen vogels ook nog aardig vinden.
Als de tweede een popje is, heb ik denk ik een koppeltje.
Maar als de tweede ook een man blijkt te zijn, kan het dan een koppel zijn, of zijn het dan twee parkietjes die heel goed met elkaar kunnen opschieten.


Ik heb al vaker een foto geplaatst hier op het forum in Kiwi en Maya. Toen was men er nog niet echt zeker van.



Deze is van vandaag.

Kleintjes

Qua foto vind ik 't nog moeilijk, maar dat was al eerder duidelijk ;) Knapperdje,hoe dan ook ^^

Wanneer 'n koppeltje 'n koppeltje is. Goeie vraag.
Ik zie hier in huis beste maatjes, en koppeltjes. Eddie en Mozy bijvoorbeeld, zijn echt n koppeltje; doen bijna alles samen, de een roept al keihard naar de ander als ie ook maar even uit 't zicht is, voeren en verzorgen elkaar.
Amy en Jecky zijn ook 'n koppeltje, maar Scotty en Amy zijn beste maatjes; eten samen, zitten naast elkaar en dat is 't dan ook. Scotty kan ook goed met Jecky overweg, hoewel dat 'n iets ander soort beste maatjes-erhouding is, de jongens voeren elkaar ook soms o.o

De interpretatie, dus hoe jij 't ziet / ervaart, laat wat ruimte over voor de definitie. Tenminste, zo zie ik 't dan.

Weet niet hoe anderen er over denken.
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses