Aangeboden liefdevol huisje voor Tamme parkiet

Gestart door Jacyntha, maart 25, 2018, 16:21:01

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Jacyntha

Hallo allemaal,

Hier altijd 2 parkietjes gehad. Half jaar geleden 2 nieuwe vriendjes gehaald. Nu 2 weken geleden is onze Rakker plots overleden. Nu is onze Elvis (engelse/grasparkiet) van een half jaar oud alleen in zijn grote kooi. Hij speelt bijna niet meer in zijn speelboom en lijkt er echt onder te lijden dat zijn vriendje weg is net als wij. Nu is Elvis noet echt gericht op mensen al is hij wel handtam. En was Rakker wel echt een mensen vriend. Nu zoek ik dat ook in een nieuw vriendje of vriendinnetje voor Elvis. Dacht plaats eens via hier een oproep omdat er soms mensen zijn die noodgedwongen afstand van hun vriendje moeten doen en wij hier een gezellig een goed verzorg huisje kunnen bieden. Meer informatie vraag het gerust.

Rammetje

Probeer het eens op marktplaats of in een dierenasiel, daar worden ook weleens parkietjes aangeboden.

Er is hier op dit forum weinig verkeer zoals je merkt. ;)

Jacyntha

 Hoi Rammetje, bedankt voor je reactie. Ik heb geen haast hoor. Ik hou inderdaad ook mp in de gaten. Wel agaponissen veel maar geen parkieten die een nieuw huisje zoeken. Je kan je kansen altijd maar beter spreiden denk ik dan. Bedankt voor de tip  :)

Kleintjes

De tip van Rammetje is niet slecht.
Ik had 'n tijd geleden ook 'n berichtje gepost op Marktplaats, voor opvang aangeboden. Kreeg bericht van 'n mevrouw die afstand wilde doen van 2 parkietjes en iemand zocht die ervaring had, en wist waar ze mee bezig zijn. Zodoende hebben we er hier weer 6 ;) Niet iedereen plaats 'n aangeboden-advertentie, helaas zijn er veel kwekers en andere soorten mensen, iets wat je als baasje niet zo graag ziet.

Succes met de zoektocht, en super dat je opvang aanbiedt :D
Sterkte met 't verlies van  Rakkertje.
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Jacyntha


Loeky

Wat goed dat je een opvang aanbiedt. Je zou ook nog kunnen kijken op www.ikzoekbaas.nl van De Dierenbescherming. Daar worden regelmatig parkietjes aangeboden en bied je een parkietje uit de opvang een huis.
Zoek je een Engels grasparkiet als maatje of maakt dat niet uit?

Succes en houd je ons op de hoogte als je een nieuw vriendje of vriendinnetje voor Elvis hebt gevonden?
Groetjes uit Loeky's dierentuin

Dag lieve Loeky      † 21-10-2010, je was mijn beste maatje!
Dag vrolijke Happy † 24-04-2012, we missen je!
Dag mijn mooie bijzondere Doeky   † 07-04-2013, voor altijd in mijn hart!
Dag lieve Flurry, we missen je vrolijke parkiet!  † 14-07-2017 Dag Engeltje 11-03-19

Jacyntha

Oke bedankt nog voor de tip. Van de week ga ik kijken bij een parkietje die via mp aangeboden werd. Als het goedvoelt gaat die mee, en hopelijk is Elvis het dan met  mij mee eens :)

Rammetje

#7
leuk om te horen, hopelijk voelt het goed en dan heeft Elvis weer 'n maatje.

laat je even weten hoe het afloopt, en 'n foto erbij is ook altijd leuk :)

Jacyntha

Jaaaa hoor het is gelukt, Elvis heeft een maatje gevonden: Presley.... en het lijk liefde op het eerste gezicht. Bedankt voor jullie reacties.

Jacyntha


Rammetje

Hartstikke leuk, inderdaad liefde op het eerste gezicht zo te zien. Veel plezier met Presley, leuk gevonden trouwens Elvis Presley ;D

Jacyntha


Kleintjes

Wat mooi dat 't gelukt is :D
Veel plezier met de schatjes^_^

Op verzoek *klik*
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Loeky

Wat super zeg dat het klikt tussen Presley en Elvis😘Heel veel plezier gewenst met je nieuwe parkietenvriendje!
Groetjes uit Loeky's dierentuin

Dag lieve Loeky      † 21-10-2010, je was mijn beste maatje!
Dag vrolijke Happy † 24-04-2012, we missen je!
Dag mijn mooie bijzondere Doeky   † 07-04-2013, voor altijd in mijn hart!
Dag lieve Flurry, we missen je vrolijke parkiet!  † 14-07-2017 Dag Engeltje 11-03-19