Even voorstellen

Gestart door Binkypoppie, februari 05, 2018, 08:22:15

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Binkypoppie

Goede dag.
Zaterdag eindelijk weer parkietjes gekocht. Vroeger altijd met veel plezier parkiet gehad bij mijn ouders thuis. Het was al jaren mijn wens om weer zo'n vrolijk vriendje te kopen en dat hebben we dus zaterdag gedaan na alle topics op de site gelezen te hebben. Omdat wij overdag werken besloten om er twee te kopen in de dieren winkel. Koppeltje voor €35. Mooie grote kooi met toebehoren erbij en weer €100 lichter. Ze zijn erg mooi. Vrouwtje (Poppie) spier wil, ik denk albino want ze heeft ietwat rode oogjes en mannetje ( Binky) ook wit maar met blauwe rug. Tot. U toe hebben ze nog niet gegeten maar dat schijnt niet vreemd te zijn. Regelmarig mijn hand rusrig in de kooi met wat voer maar dat durven ze nog niet. Binky heeft gisteren even op mijn vinger gezeten en ze laten zich regelmatig horen. Snachts de kooi maar even op een hoge boekenkast zetten want ik weet niet wat de kat doet. Overdag op ooghoogte op het dressoir. Nou dat was het voorstelrondje. Groeten Ronald (lelystad)

Loeky

Veel plezier met je parkieten en welkom op ons forum!
Groetjes uit Loeky's dierentuin

Dag lieve Loeky      † 21-10-2010, je was mijn beste maatje!
Dag vrolijke Happy † 24-04-2012, we missen je!
Dag mijn mooie bijzondere Doeky   † 07-04-2013, voor altijd in mijn hart!
Dag lieve Flurry, we missen je vrolijke parkiet!  † 14-07-2017 Dag Engeltje 11-03-19