ander huisje gezocht voor Robin (omg Goes)

Gestart door Robin en Nickey, januari 13, 2018, 20:01:24

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Robin en Nickey

Tegen mijn zin in ga ik dit topic openen...maar in het belang van Robin doe ik het toch. Bijna 8 jr geleden heb ik haar samen met 3 andere parkietjes als jonkies in huis gehaald. Prachtige karaktertjes waar ik van heb genoten. Helaas is Robin nu de enige die ik nog over heb. Ze hebben de eerste jaren  altijd in een ruime kamervoliere in de woonkamer gestaan. Daarna zijn ze ivm onrust bij de hond naar boven verhuist (waar ze zelfs een tijd de hele kamer tot hun beschikking hadden).

Nu ik alleen Robin nog heb vond ik het erg sneu dat ze boven in haar eentje zat dus haar mee naar de woonkamer gehaald. Vond dat serieus wel fijn maar waar ik al bang voor was...de hond niet...Het geeft haar duidelijk onrust en met haar 14 jaar is dat toch ook niet bevordelijk. Dus tja...Robin staat weer boven, in haar uppie 😢.

In de begin periode van dat de parkietjes hier in huis kwamen ben ik wel eens op dit forum geweest. Dus dacht laat ik hier als eerst eens een berichtje plaatsen met de vraag of iemand nog een plekje over heeft voor Robin.
Robin is een popje van bijna 8 jaar (groen/geel bont). Ze is niet tam maar wel nieuwsgierig en verzot op sperciebonen😅

Groetjes Elvira
foto als bijlage pakte hij nu niet maar ze staat op de profielfoto.


Kleintjes

Wat jammer dat je 'n ander plenkje voor haar moet zoeken. Is wel begrijpelijk.

Waar woont Robin? Dat maakt 't makkelijker.
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Robin en Nickey

Ik woon in Goes maar heb wel de mogelijkheid om haar weg te brengen als de afstand wat groter is (bv richting rotterdam of west brabant).

Kleintjes

Heb 't er even bij vermeld.
Uiteraard laat ik je bericht staan waarin je dat aangeeft ;)
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

ankkro

Hoe ziet Robin er uit?

Heb je een foto?

Is hij tam?

Kleintjes

Citaat van: ankkro op januari 31, 2018, 12:33:25
Hoe ziet Robin er uit?

Heb je een foto?

Is hij tam?

Staat in 't eerste bericht al  ;) :
Citaat van: Robin en Nickey op januari 13, 2018, 20:01:24
Ze is niet tam maar wel nieuwsgierig en verzot op sperciebonen😅

foto als bijlage pakte hij nu niet maar ze staat op de profielfoto.
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses