Zorgenkindje...

Gestart door Jippie, december 15, 2005, 19:01:13

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Jippie

Vanmorgen ging het ineens heel slecht met Jip... Heb de dierenarts gebeld en die wilde haar meteen laten opnemen. Helaas kwam dat te laat, ze is vanmorgen in mijn hand overleden :(. Ik ben er echt helemaal kapot van, dacht dat het wel goed zou komen...

Verdrietige groetjes, Ilse
Toeter en Dafne!

birdy

Hoi Ilse, wat erg van Jippie,ik wens je heel veel sterkte met het verlies van Jippie,groetjes Jolanda

Chantalleke

oooohh  :sadsmiley02: Wat erg dat Jippie het niet gered heeft!
Heel veel sterkte.

Chantal

henkie

hoi ilse
wat erg dat hij is overleden
heeel veel sterkte
danny

Sara

Wat spijtig dat het toch weer slechter ging met Jip. :(
Veel beterschap met het verlies van jou gevleugelde vriendje..

Groetjes
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoƫ en Fenna, mijn keeshondjes

Ingrid

Wat een verdrietig nieuws over Jippie  :( . Heel veel sterkte met het verlies van je gevleugelde vriendinnetje.

Hureyra

#26
AYYY Ilse,
Ik vind het heel erg voor je.
Nog Heel Veel  Sterkte  :(  :(

Groetjes, Hureyra.

Jippie

Bedankt voor jullie lieve reacties! We hebben haar bij mijn ouders begraven, omdat we hier geen tuin hebben. Nu kom ik net binnen in een leeg huis, weer de tranen... Ik mis haar nu al!

Groetjes, Ilse
Toeter en Dafne!

Sonja

Hoi Ilse,

Och wat erg nu toch dat Jippie het toch niet heeft mogen halen. :(
Heel veel sterkte gewenst met het verlies van je kleine lieverdje.

Groetjes, Sonja.

Jippie

Jullie weten niet half hoe blij ik ben met jullie lieve reacties! Er komen wel elke keer de tranen, maar dat is niet erg.

Vandaag kwam ook troost uit een onverwachte hoek: de dierenarts van Jip stuurde een (handgeschreven) kaartje met de tekst:

Het is vreselijk als je zo onverwacht afscheid moet nemen van je huisdier. We wisten wel dat Jip erg ziek was, maar zo erg...
Veel sterkte,
namens de dierenkliniek,
Marc Maas

Nu zit ik hier weer te huilen, maar vond het wel heel lief. Het doet me goed dat er zoveel mensen aan denken.

Groetjes, Ilse
Toeter en Dafne!

smartie

Hoi Ilse.

Wat erg dat Jippie overleden is. Ik weet hoe verdrietig en stil het ineens in huis is. Mijn parkietje is nog niet zo lang geleden overleden. Sterkte met het verwerken van je verlies!

Wat lief trouwens van de dierenarts dat ie zo'n kaartje gestuurd heeft: vind ik echt toppie!

liefs, Smartie

Elfje

Hoi Ilse,

Wat erg dat Jippie is overleden, het lijkt me ook erg als het ineens zo stil in huis is.
Heel veel sterkte!

Wat een bijzonder lief gebaar van je dierenarts, super!

Liefs Elfje

Jorijn

Veel sterkte met het verlies van Jippie :)

Jorijn
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com