3 parkietjes gekregen en heb er nu weer 4

Gestart door dsmmeijer, december 18, 2017, 19:14:41

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

dsmmeijer

Na slecht nieuws over parkietjes waar ik op wachtte tot ze uitvliegen, die helaas overleden waren, kreeg ik me tocheen meevaller...

Een vriendin van mij heeft al een tijdje een voliere en ging daar na een lange tijd een keertje langs.
Eerste keer dat ik de voliere met eigen ogen zag, met een hoop leuke parkietjes erin.
Mocht ik er op een paar na zomaar 3 uitzoeken.

Geheel overrompeld hebben we er een paar uitgezocht en ben ik na het bezoek onmetelijk dankbaar en heel gelukkg naar huis vertrokken met mijn 3 nieuwe parkietenvriendjes.
Wetend dat ze bij mij goed huisje hebben is dat geen probleem.

Dat was inmiddels al 2 weken geleden en zitten ze al ruim een week met zijn 4en in de grote kooi.

Indy moet nog wel wennen aan dat hij niet meer alleen is met sommige dingen.
Verder is het sinds een paar dagen weer gezellig gezamelijk gekwetter, dus lijkt het mij een groot succes en dat ze het naar hun zin hebben.

Senna, Rocky en Nala, welkom in ons knusse huisie.

dsmmeijer

Foto uploaden vanaf mijn telefoon luktniet dus hoop dat dit lukt:

Kleintjes

Wat mooi dat alles toch goedkomt :D
Gezellige drukte zo ineens ;) Ik vind 't ook zalig om de 5 bengeltjes hier te horen (en de kanaries, natuurlijk).

Veel plezier met de schatjes :D
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Loeky

Wat een goed nieuws zeg :D
Veel plezier met Senna, Rocky, Indy en Nala.
Groetjes uit Loeky's dierentuin

Dag lieve Loeky      † 21-10-2010, je was mijn beste maatje!
Dag vrolijke Happy † 24-04-2012, we missen je!
Dag mijn mooie bijzondere Doeky   † 07-04-2013, voor altijd in mijn hart!
Dag lieve Flurry, we missen je vrolijke parkiet!  † 14-07-2017 Dag Engeltje 11-03-19