Toch Nog Een Mannetje Bijnemen

Gestart door Sara, december 03, 2005, 16:10:02

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sara

Hallo allemaal,

Zoals jullie weten is Arno een tijdje geleden gestorven en heb ik ontdekt dat Noah  een vrouwtje is dus dat ik eigenlijk 3 vrouwtjes heb nu.Is het waar dat de oorzaak van Arno's dood de 3 vrouwtjes waren en Arno het enigste mannetje was of kan dat helemaal niet?Ik wil zo graag terug een mannetje hebben.Mijn vrouwtjes zijn ook superplezante kwetteraars maar Arno had toch iets apart mannelijks wat hem aanhankelijker maakte en hij was een erg grappig vogeltje.Daarom dat ik terug ook graag een mannetje wil.Kan ik een mannetje bij mijn 3 vrouwtjes zetten of kan dat niet en is de oorzaak dat Arno gestorven is dat er meer vrouwtjes waren?

Alvast bedankt
Groetjes
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

Safrena

Hey Baasje van Arno

ik denk niet dat Arno overlden is omdat hij het enige mannetje was bij drie vrouwtjes. ;)

Echter is het het beste dat je nooit meer vrouwtjes dan mannetjes samen zet omdat vrouwtjes enorm jarloes kunnen zijn en zeker tijdens de broedperiode.
Ze zouden onderling gaan vechten voor het mannetje met alle gevollgen van dien soms wel tot de dood.

Dus ofwel meer mannetjes dan popjes of voor iedere popje een mannetje maar NOOIT meer popjes dan mannetjes

vele groetjes

Sara

Oké bedankt voor de info :)

Ik weet alleen niet goed wat ik moet doen ik zou graag in de lente eense en nestje willen maar 3 mannetjes bijnemen wordt wat veel volgens mijn moeder :(
Maarjah ik zal dan maar op m'n kin moeten kloppen denk ik.

Groetjes
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

Kleintjes

Dus als ik het goed begrijp kunnen 3 heren en 2 dames wel bij elkaar?
Voor Pino en Tweety maakt het toch niet zoveel uit, ze sjansen zelfs met elkaar :blush: , net als de meiden trouwens. Is af en toe een bende, weet dan niet meer wie nou met wie scharrelt  :blink:

Is misschien wel eens het overwegen waard om een jonger mannetje bij de kleintjes te zetten als ik n groter verblijf heb voor ze. Aangezien Pino al op leeftijd is en Tweety ook niet meer de allerjongste is (naar schatting n jaar of 6, is n vondelingetje. Gevonden op de manege).

Groetjes van ons aan jullie B)
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Safrena

Hey Kleintjes


inderdaad drie mannetjes en twee popjes is geen probleem ;)
Zorg er altijd voor dat je of evenveel popjes al mannetjes hebt of meer mannetjes

Mannetjes gaan niet vechten voor een popje maar omgekeerd gebeurt dit wel

Vele groetjes