Haar

Gestart door Hetty, december 15, 2005, 11:30:36

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hetty

Ik heb mijn parkiet nu tam, maar hij wil niks liever als in mijn haar zitten. Is dit normaal?

Chantalleke

Ja hoor, heel normaal  :D Heel veel parkietjes vinden dat een fijne plek om te zitten.

Onze Billy is ook zo dol op haar. Lekker plukken en trekken, proberen een nestje te maken  :P

Groetjes,
Chantal

boefje

:lol: mijn parkiet doet het ook en als hij bij mij vader zit dan moeten alle baardghaartjes eruit worden getrokken ik zie de wang van mijn vader helemaal bewegen want dat haartje zal en moet eruit gaan haha maar bij mij doet ie heel zachtjes.
groetjes boefje

Isabel

Jahoor, dit is heel gewoon.
Pooky gaat bovenop me haar zitten en dan eraan zitten plukken en Muppet
vind het erg leuk om langs me nek onder mijn haar door te klauteren.


Parkieten-Freak

#4
Ja, is heel normaal.
Ik zal maar niet vertellen wat mijn parkiet allemaal uitspookt........
Met name donkerharigen (m/v) vallen in zijn smaak..... B)


Sonja

Hoi,

Hier hebben ze geen voorkeur voor de haarkleur, maar lang haar is wel favoriet, daar kunnen ze lekker doorheen klimmen. :)
En Joepie vindt het het leukste om zich aan mijn haar vast te houden, om zich zo naar beneden te laten glijden tot hij midden in mijn gezicht hangt. :blink:  :P
Of lekker slapen  in mijn nek onder mijn haar vinden ze ook wel heel erg knus. ;)

Groetjes, Sonja.


Parkieten-Freak

#6
Croky doet eh..... met name andere dingen in mijn haar.... :huh:
Hij heeft echt een uitgesproken voorkeur voor haarkleur. Bij blonde mensen blijft hij heel rustig zitten en gedraagd hij zich voorbeeldig, maar o wee als hij een donkerharige onder zijn pootjes heeft.
Man of vrouw, dat maakt niet uit....die kleine blauwe Casanova gaat gewoon zijn gang....... :P


Sara

hihihihi :DBest grappig zo van die kleine,gevleugelde 'kappertjes' in huis :D
Mijn parkietjes hebben ook een voorkeur voor lange haren.Noah bijvoorbeld,die is gek op het knabbelen aan haren en ze bijeen grabbelen met haar pootjes zodat je bijna een nestje krijgt :D
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoƫ en Fenna, mijn keeshondjes