onze kunstenaar marley

Gestart door marsha18, augustus 07, 2017, 15:32:06

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

marsha18

hoi,

ik heb een vraag over onze parkiet, Marley. We hebben haar nu ong 1.5 jaar en we hebben haar erg jong gekregen ze is erg tam zelf zo dat ze nooit in haar kooi zit maar altijd wel bij iemand van het gezin of ze gaat zelf aan de wandel. ze knuffelt op zijn tijd maar spelen en dingen slopen is toch haar favoriete bezigheid. nu is het zo dat ze altijd al een 'figuur' in haar staart maakt en dit heeft ze altijd al gedaan, het hoort bij haar zeg maar. iK heb dit weleens proberen op te zoeken maar kan niks vinden. Is dit normaal en doen dit meer vogels? weet iemand waarom ze dit doet?

gr Marsha

Kleintjes

Is inderdaad 'n apart patroontje wat ze maakt, symetrisch ook nog. Verveling lijkt me niet aan de orde in dit geval. Als ze 't altijd al gedaan heeft, kan 't zijn dat 't 'n "gewone gewoonte" is geworden.

Wat ik me wel afvraag: Is ze gekortwiekt, of zijn haar vleugelpennen altijd zo kort? Dit bedoel ik niet boos, echt niet. Korte pennen kunnen vanzelf komen, echter heeft dit dan wel 'n onderliggende oorzaak - vandaar de vraag :)
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

marsha18

Hoi,

Ja ze is gekortwiekt ik weet dat er een hoop mensen erop tegen zijn maar zoals ik al half geschreven ze is een vrolijk vogeltje en zit altijd bij ons ...ook in de tuin. Ik weet zeker dat het geen verveling is want er houden haar altijd bezig en om de paar dagen veranderen we het speelgoed . de heeft haar staart altijd al zo behandeld . ik was gewoon benieuwd of er meer vogels zijn die dit ook doen ...

Gr