Wereldster Disco overleden

Gestart door Kleintjes, juli 29, 2017, 12:29:27

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kleintjes

Gisteravond heeft mij 't droevige bericht bereikt dat de kleine super sensatie, Disco the Parakeet, is overleden.
Door onbekende oorzaak is hij de Regenboogbrug overgegaan.

Zijn filmpjes, vol met vrolijk gebabbel, ondeugd en humor, zullen voor altijd in onze harten blijven bestaan.

Link naar zijn Facebook pagina (Let op: Engelstalig)
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Rammetje

Citaat van: Kleintjes op juli 29, 2017, 12:29:27
Gisteravond heeft mij 't droevige bericht bereikt dat de kleine super sensatie, Disco the Parakeet, is overleden.
Door onbekende oorzaak is hij de Regenboogbrug overgegaan.

Zijn filmpjes, vol met vrolijk gebabbel, ondeugd en humor, zullen voor altijd in onze harten blijven bestaan.

Link naar zijn Facebook pagina (Let op: Engelstalig)

Heb net wat filmpjes gekeken op YouTube,  wat 'n gezellige kletskous was dat. Jeetje wat zullen ze die missen, volgens mij is hij 'n jaar of zeven geworden. Bedankt voor de info.

Sara

Wat jammer dat hij er niet meer is.  :( Vond zijn filmpjes echt geweldig, gelukkig dat zijn filmpjes op Youtube staan zodat we toch nog van zijn gezellige en leuke babbelsessies kunnen genieten.

Vele groetjes,

Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoƫ en Fenna, mijn keeshondjes