Nieuw vakantieadres

Gestart door Sjaakie, augustus 19, 2016, 09:09:45

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sjaakie

Ik ben eigenlijk op zoek naar een nieuw vakantieadres voor Einstein (8 jaar). Ik woon zelf in Rotterdam-Oost en heb al een aantal jaar een vakantieopvang in de buurt. Echter zit Einstein dan eigenlijk in een kleine kamer met andere vogels maar ook soms met gedumpte zieke kittens of andere dieren (konijnen etc). Omdat ik toch steeds meer ga twijfelen over het plaatsen van verschillende dieren bij elkaar (en zeker dus ook zieke exemplaren) en de eventuele gevolgen wil ik eigenlijk kijken of er in de buurt vogelliefhebbers zijn die het ook leuk vinden om Einstein 1x per jaar in juni (3/4 weken) te verzorgen.

Voorheen stond hij in de huidige opvang in de woonkamer bij de mensen, nu staat hij de laatste keren in de 'vogelkamer' en vliegt hij dus nauwelijks/niet los. Einstein z'n kooi staat bij ons altijd open en hij kan gaan en staan wanneer hij wil. Natuurlijk gaat ook hier weleens z'n deur dicht als de tuindeur openstaat. Geen probleem. Maar het is een echt gezelligheidsdier. Gaat graag bij je zitten, speelt en doet. Ik wil eigenlijk zoveel mogelijk de thuissituatie nabootsen voor hem.

Ik wil liever niet dat hij in een volière wordt geplaatst maar dat hij gewoon altijd in z'n eigen kooi kan. Hij heeft ooit een keer bij een forumlid met 8 parkieten in de woonkamer gezeten, maar hij sliep 's nachts toch het liefst in zijn eigen kooi  ;) Tja het is een portret hoor hahaha

Ik ga van 30 september t/m 7 oktober ook een weekje weg. Wie weet kan hij dan al bij iemand van het forum terecht die toevallig in Rotterdam e.o. woont?

Hartelijke groeten,
Melinda



M3tje

Je gevleugelde vriendje mag bij ons logeren hoor mocht je nog op zoek zijn. Ons parkietje vliegt ook altijd los en staat gezellig in de woonkamer.

Wij wonen in de buurt van Rotterdam.
Mocht je meer info wensen dan kan dat.