Nieuw gevederd gezinslidje in huize Kleintjes

Gestart door Kleintjes, april 15, 2017, 16:07:50

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kleintjes

BIj deze wilde ik jullie graag voorstellen aan ons nieuwe meisje, Mozy.
Mozy werd mij aangeboden voor adoptie, en ze is dezelfde avond nog hier komen wonen. De eerste avond / nacht heeft ze in haar eigen huisje verbracht (handig zo'n reserve kooi). De dag er na, heb ik haar naast de grote villa gezet en eens rustig zitten kijken, wie er belangstelling had. 't Leek er op dat Jecky, onze gele bonte heer, wel interresse had in de kleine dame,maar hij is er eigenlijk 'n beetje bang voor o.o De anderen hebben eens goed gekeken, maar waren niet zo onder de indruk.Aangezien ik toch thuis was en in d buurt, heb ik besloten haar gewoon gezellig bij de anderen te zetten - en met succes. Ze is meteen opgenomen alsof ze er altijd bij hoort; geen ruzie, bijten, jagen of wat dan ook.
De jongens moesten zichzelf natuurlijk van heeeeel dichtbij voorstellen - en aanstellen - maar kleine Mozy tikt van zich af. Dat is ook meteen opgelost. De andere dame des huizes is niet onder de indruk van Mozy, ze vindt 't wel prima.
Mozy is, volgens haar vorige baasjes,ongeveer anderhalf jaar oud. Ze is geringd, dus dat zoek ik even verder uit. Ze is violet blauw (gok ik, lastig te zeggen). Klein van stuk, maar vinnig. 1 van haar voetjes staat verkeerd, toen ze jonger was heeft ze zich bezeerd en is haar voetje zo blijven staan; ze heeft er geen last van.

Succesvolle adoptie en plaatsing,altijd fantastisch :D
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Loeky

Veel geluk en plezier met Mozy! Wat fijn dat zij zich zo snel al thuis voelt tussen de anderen. :)
Groetjes uit Loeky's dierentuin

Dag lieve Loeky      † 21-10-2010, je was mijn beste maatje!
Dag vrolijke Happy † 24-04-2012, we missen je!
Dag mijn mooie bijzondere Doeky   † 07-04-2013, voor altijd in mijn hart!
Dag lieve Flurry, we missen je vrolijke parkiet!  † 14-07-2017 Dag Engeltje 11-03-19

Parkieten-Freak

Helemaal top Maartje!  :) ;D
Veel plezier en succes met Mozy!


Sara

Ik geloof dat ik het op Facebook al gezegd had, maar toch zeker (nogmaals?) veel plezier met deze mooie meid!  ;D

Vele groetjes,

Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes