Aangeboden: Opvang in Limburg (Omgeving 0475)

Gestart door Kleintjes, april 06, 2017, 19:48:15

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kleintjes

De grote villa is zo leeg...
Hierbij wordt aangeboden: Opvang voor 'n grasparkietje (2 ook mogelijk). Liefst pop, aangezien we al 3 heren hebben en ze nogal druk in de weer zijn met onze enige dame, die er soms echt wel genoeg van heeft.
Leeftijd onbelangrijk.

Gehandicapt vogeltje, geen probleem - ervaring in huisvesting van vogeltjes met beperking.
Er wordt NIET gerookt in huis.
Villa wordt netjes schoongemaakt,elke dag vers water en zaadjes, ook geregeld vers groenvoer en / of fruit.
Speeltjes, vriendjes en mogelijkheid tot los vliegen. Zeer ruime villa (Montana Memphis III).

Ik heb helaas geen eigen auto, dus bij voorkeur dat U zelf de mogelijkheid hebt om hierheen te kunnen, of dat we iets kunnen regelen wat betreft vervoer.

Jecky, Eddie, Pino en Sammie wachten op Uw berichtje :D

Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Natas1234

Beste Kleintjes,

Ik ben dringend op zoek naar een huis voor mijn twee grasparkieten (2 popjes). De ene dame is ongeveer 4 jaar oud en blauw-wit, de leeftijd van de andere dame is onbekend, zij is geheel wit. De reden dat ik er afstand van doe is omdat ik ze niet tam kan krijgen en ik het gevoel heb dat zij beter af zouden zijn in een grotere kooi met een aantal heren erbij. Ik ben zeker bereid om te kijken of we het qua vervoer kunnen regelen. Ik hoor graag van je terug!

Groeten Natascha

Kleintjes

Ik heb momenteel eigenlijk plek voor nog 1 dame, aangezien er anders meer meiden dan heren zijn.
Denk niet dat de heren dat erg zouden vinden, maar ben bang de dames wel.
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Natas1234

Oke dat is moeilijk. Over het algemeen kan ik ze wel uit elkaar halen, want ze zijn niet extreem aan elkaar gehecht, maar dan zou er 1 alleen achter blijven en dat is zielig. Ik denk dat als ze niet samen weg kunnen, ik nog even verder zoek naar een ander nieuw thuis. Dankjewel voor je reactie in ieder geval.

Groeten Natascha

Kleintjes

Tijdelijk is 't mogelijk, maar op de lange termijn red ik 't niet met 3 kooien (grote van de kleintjes, 1 van de kanaries, en dan zou er nog 'n 3de kooi bij staan.).
Ik kan wel kijken, weet niet of je dat wat vindt, of ik in contact kan komen met 'n andere zorgboerderij dan waar ik werk (wij hebben kanaries, zij hebben grasjes) of zij dan misschien 1 of beide willen overnemen (kan altijd gebeuren dat er koppels ontstaan, ondanks dat ze niet bij elkaar zitten).
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses