geel/bruin/oranje vlekken

Gestart door Ans, maart 09, 2017, 18:32:44

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ans

Ik heb een vrolijke parkiet van 8 jaar oud. Oogt niet ziek, poept normaal, eet normaal en gedraagt zich nogrmaal. Hij heeft alleen oranje/gele(bruine vlekjes op zijn wangen en bij zijn oog een reepje met die kleur. Oog is niet onsteken, hij is niet verkouden. Hij is alleen en loopt dus niets op van een ander. Is er iemand die weet wat het is of waar ik het zoeken moet?  Is het normaal, een bacterie, virus, leeftijd?

Sara

Welkom op het forum Ans,

Wat heeft dit parkietje een mooie leeftijd!  :) Het is erg moeilijk om te weten wat het is, op dit forum zitten immers geen vogelartsen. Sommige ziekten of aandoeningen zijn hier wel bekend omdat ze al voorbij gekomen zijn, maar jouw beschrijving klinkt me eigenlijk niet bekend in de oren. Je kan eens een duidelijke foto plaatsen in dit topic, maar ik vermoed dat je sowieso naar een vogelarts gaat moeten om te kijken wat het is.

Vele groetjes,

Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoƫ en Fenna, mijn keeshondjes

Kleintjes

Foto zou inderdaad handig zijn.

Vraagje: Heeft je vriendje misschien gekleurd houten speelgoed?
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses