Infraroodlamp

Gestart door Parkietlover, maart 20, 2017, 19:27:52

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Parkietlover

Ik heb een zieke parkiet thuis die luchtweginefctie heeft die niet weg wil gaan. Hierdoor heeft ze al verschillende kuren doorlopen maar is het nog steeds miet voorbij. Wij hebben van de vogelarts te horen gekregen dat ze onder de infraroodlamp moet en dat vindt ze heerlijk, alleen gaat de infraroodlamp steeds kapot. Hebben jullie advies voor een infraroodlamp die minder snel kapot gaat, want ze moet er eigenlijk 24 uur onder en als we dat doen is de lamp in anderhalve week ongeveer kapot steeds. Hebben jullie een advies hierover, een lamp die goed bevalt?

Loeky

#1
Vervelend dat de luchtweginfectie maar niet weg wil gaan. Ik zou het in ieder geval even melden bij de winkel waar je hem hebt gekocht. Ik heb er destijds een via internet gekocht. Ik dacht bij de huisdierengigant.
Groetjes uit Loeky's dierentuin

Dag lieve Loeky      † 21-10-2010, je was mijn beste maatje!
Dag vrolijke Happy † 24-04-2012, we missen je!
Dag mijn mooie bijzondere Doeky   † 07-04-2013, voor altijd in mijn hart!
Dag lieve Flurry, we missen je vrolijke parkiet!  † 14-07-2017 Dag Engeltje 11-03-19

Parkietlover

Bedankt voor het advies. Helaas is inmiddels gisteren bij de vogelarts de stress teveel geworden in combinatie met het moeilijk ademhalen en is ze gestorven  :'(

Loeky

Ach wat sneu zeg :'( Je hebt in ieder geval alles voor je vogeltje gedaan. Veel sterkte gewenst!
Groetjes uit Loeky's dierentuin

Dag lieve Loeky      † 21-10-2010, je was mijn beste maatje!
Dag vrolijke Happy † 24-04-2012, we missen je!
Dag mijn mooie bijzondere Doeky   † 07-04-2013, voor altijd in mijn hart!
Dag lieve Flurry, we missen je vrolijke parkiet!  † 14-07-2017 Dag Engeltje 11-03-19