Man of pop

Gestart door Ttamm, november 27, 2016, 12:06:16

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ttamm

Hallo allemaal. Nieuw op dit forum, speciaal voor deze vraag. Wij dachten 3 mannelijke grasparkietjes te hebben maar Bobbie (blauw parkietje) is nu ongeveer 8 mnd oud en zijn neusdop is van kleur veranderd. Bobbie is veel feller in zijn gedrag dan de andere parkietjes. Kunnen jullie me vertellen of Bobbie een man of een pop is? Groetjes Ttamm

Ttamm

Via mobiel gaat het een beetje lastig...

Rammetje

Volgens  mij is het een pop, als dat maar geen ruzie wordt, twee heertjes en een dame  ;)

Ttamm

Bedankt voor je reactie. Ojee...de mannen trekken naar elkaar toe en Bobbie is een beetje op zichzelf en soms een ruziezoeker...ze laten 'hem' een beetje links liggen

Loeky

De blauwe parkiet is inderdaad een popje.
Groetjes uit Loeky's dierentuin

Dag lieve Loeky      † 21-10-2010, je was mijn beste maatje!
Dag vrolijke Happy † 24-04-2012, we missen je!
Dag mijn mooie bijzondere Doeky   † 07-04-2013, voor altijd in mijn hart!
Dag lieve Flurry, we missen je vrolijke parkiet!  † 14-07-2017 Dag Engeltje 11-03-19

Sara

#5
Twee heertjes en een dame is geen probleem, het is meer poppen dan mannen dat een probleem geeft. Toch is het, of het nu 3 mannen of twee mannen en een pop zijn, aan te raden om een even aantal te nemen in plaats van drie parkietjes. Als het mogelijk is en je de ruimte hebt zou ik dus opteren voor een vierde parkietje, anders is er ééntje altijd het 'derde' wiel aan de wagen. Ik weet niet of je de ruimte hebt voor een extra parkietje, voor vier parkieten neem je best een kooi van zo'n 85*45*70cm.

Vele groetjes,

Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

Ttamm

Ja we willen er graag een parkietje bij. Maar dan doen we in het voorjaar,  dan krijgen ze een volière in de tuin. Kan ik er dan het best een popje bij zetten of een man denken jullie?

Sara

Je kan best zorgen voor twee koppels, dus twee mannetjes en twee dames. Meer mannetjes dan popjes mag ook, dus 3 mannen en een pop. Meer popjes dan mannen niet, dat wordt ruzie.

Vele groetjes,

Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes