Super veel troep!

Gestart door Xiuemi, oktober 28, 2016, 16:21:53

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Xiuemi

Oké.. Ik heb een vraagje waar ik me misschien helemaal niet zorgen om hoef te maken, maar..

Ik heb 2 parkietjes die samen in een kooi zitten. Een mannetje en een vrouwtje; Lon & Chocobo. Ze hebben het super veel naar hun zin samen en ze zitten ook vaak samen. Ik heb aardig wat speeltjes ook in de kooi hangen en ik haal ze ook regelmatig uit de kooi.

Maar!
Sinds kort zit Chocobo de hele tijd over de onderkant van de kooi te graven?? Ik heb gewoon beukensnippers als bodembedekking, en dat gooit ze er allemaal uit. Het is echt een troep gewoon! Ze doet het ook alleen maar in 1 hoekje van de kooi. Ze zoekt volgens mij niet naar voedsel, want ze pikt en eet niet.

Wat zou het dan kunnen zijn???

Iris7

Dat klinkt alsof ze een nestje probeert te bouwen.
Groetjes van Lotje en Sjakie!
Welterusten Moppie (22-12-2012).
Slaap zacht Sproet (16-01-2013).
Dag lieve Fluffy (12-03-2013).
Rust zacht Kareltje (20-08-2013).
Doei Pip, Sjakie mist je (04-08-2014).

Kleintjes

Hoe oud zijn je parkietjes?

Sommige parkietjes zijn nu eenmaal gravers, daar doe je weinig aan. Heb er zelf ook 1 die, toen hij jong was, alles ging uitgraven wat hij tegenkwam, van bodembedekking tot waterbakje (ja heus, graven in 't water :S ). Na 'n tijdje is dit vanzelf weer gestopt.
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses