Sepia

Gestart door Chiiaraaaa, oktober 17, 2016, 21:53:33

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Chiiaraaaa

Ik heb twee parkietjes maar ze raken die sepia dingen niet aan? Ik hen wel twee mineraal stokken. Een roze met mini gaatjes er in, en een stok die aanvoelt als stoepkrijt en geeft ook geel af. Ze zitten zelden op die stokken. Maar naar de sepia kijken ze gewoon niet om. Heb de sepia nu verplaats naar hun lievelingsplekje.
Maar ik kan dus niet op Google vinden waarom ze niet willen knabbelen of wat ze doen met die sepia.
Iemand die het misschien weet?

job sky

#1
ik geef het niet zelf aan ze want er schijnt veel zout in te zitten dus denk dat je het er gerust uit kan laten, misschien even over informatie erover inwinnen en dan besluiten wat te doen, ik geef het ze niet

(Gewoon nederlands gebruiken. Niet iedereen kent die "afkortingen", MSN / Chat taal is niet gewenst. Tevens zijn er bezoekers / leden, die de pagina's vertalen)

Kleintjes

Sepia wordt afgeraden vanwege 't hoge zoutgehalte (komt immers uit zee).
Mineralen stok en mineralen blok is aan te raden, hier zit alles in wat ze nodig hebben, en tevens kunnen ze zich leuk 'opmaken' als ze er aan knabbelen ;) Menig parkietje is al geel / roze geworden door deze dingen ;) (kleur gaat vanzelf weer uit de veertjes, geen zorgen)
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses