Op mijn kamer

Gestart door Parkietlover, augustus 27, 2016, 22:53:51

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Parkietlover

Mijn parkietje moet voor een paar weken op mijn kamer vanwege een verbouwing. Ik heb echter een nachtlampje omdat ik niet van het donker hou, is dit slecht voor haar of maakt t niet uit? Hebben jullie verder nog tips om haar gerust te stellen?

Kleintjes

Ik heb juist vanwege de parkietjes 'n nachtlampje in de kamer. Kunnen ze net iets meer zien dan normaal, zonder dat 't meteen storend is. Buiten schijnt immers ook de maan :) Let er wel op, dat 't lampje niet te fel is, maar de meeste lampjes hebben 'n zacht licht (dus niet fel).

Ben best blij met dat lampje, is tevens voor mezelf ook handiger, aangezien ik vrijwel niks zie in 't donker / 'snachts. ;) Scheelt weer struikelen, hihihi.

Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Parkietlover

Ze slaapt echter wel anders dan normaal normaal zit ze tegen de tralies aan, nu zit ze op haar touw zonder haar kop in d'r veren te steken s'nachts. Moet ik hierover zorgen maken?

Kleintjes

Hier slaapt de een liggend op de zitstok (kan niet voorstellen dat dat lekker ligt, maar moet ze zelf weten :p), de ander zit op de schommel met de neus in de veren, weer 'n ander zit gewoon rechtop, zonder neus in de veren.
Heb zelfs 'n tralie-hanger gehad, die hing al slapend in de tralies.

Als je parkeitje verder gezond is en geen vreemde dingen / gedragingen vertoont zou ik me geen zorgen maken.
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses