Herplaatsing: 2 parkieten man en pop (Krimpen aan den IJssel)

Gestart door Kim27, augustus 03, 2016, 16:10:43

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Kim27

Vorig jaar 2 oktober heb ik 2 parkietje aangeschaft. Helaas kwam ik er later achter dat zij al wat ouder zijn. In het begin heb ik er veel mee gedaan om ze een beetje tam te krijgen maar die strijd heb ik opgegeven. Ze zijn doodsbang als ik (en m'n kinderen) maar in de buurt komen. Ze zitten hier dus nu een beetje voor de sier in een kooitje en krijgen niet veel aandacht. Ik gun het ze juist om lekker heen en weer te vliegen ipv bang in een kooi te zitten.

Ik zoek dan ook iemand met een ruime volliere waar meerdere vogels inzitten en waarin ze lekker heen en weer kunnen vliegen. Het liefst ook dat ze opgehaald worden aangezien ik het moeilijk vind ze te vangen.

Alvast bedankt!

Kleintjes

Parkieten van elke leeftijd zijn (redelijk) tam te krijgen.
Ligt echter aan hun karakter, en de tijd die er aan besteed wordt. Nu kan ik me voorstellen dat 't voor je kinderen niet leuk is, maar dat is helaas vaak zo - ongeacht welk dier je hebt.

Heb je 'n idee hoe oud ze zijn, of 'n goede foto van de neusdopjes / koppies?
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Kim27

Ik gok op 2 jaar gezien de heldere ogen en het mooi blauwen neusdopje.
ik ben een alleenstaande moeder en niet altijd energie om ze extra aandacht te geven.

Kim27

Parkietjes zijn herplaatst dus bericht mag verwijderd worden.