Bezorgd

Gestart door Sheetah, juli 12, 2016, 20:09:25

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sheetah

Hallo iedereen
Ik ben nieuw hier en ik heb mezelf aangemeld omdat ik sinds verleden week een grasparkietje heb mee genomen van mijn werk uit van een verzorgingshuis meegenomen. Er werd niet meer naar om gekeken. Lag al weken op de bodem van zijn kooi scheen later en heeft een mank pootje. Bij thuiskomst bleek hij haast zijn beide pootjes niet meer te gebruiken maar het is een kleine vechter want hij kon nog op stok komen een dag later. Wel naar DA geweest en novacam mee gekregen. Pijnstiller en ontsteking remmer. Oorzaak van pootjes niet te achterhalen omdat poot zenuw door de buik loopt schijnt en er van alles tegen aan kan drukken waardoor hij zijn pootjes niet meer gebruikt. Maar het is een vrolijke kwebbel en zolang hij zo is dan niks aan doen. Ik heb zijn kooi ook invalide proef gemaakt maar sinds gister zag ik opgezwollen tenen en bloedde deze ook. Laten zien en nu is het vermoeden jicht. Maar ik denk zelf dat de boosdoener novacam is omdat hij het heeft gekregen in de week dat hij bij mij is en dit heeft gekregen. Heeft iemand anders hier ervaring mee en wat kan ik doen om het weer te krijgen zoals het was dus gewone teentjes. Heb nu wondhelende zalf meegekregen. Ben er zo verdrietig om. Ik probeer het diertje te helpen...

Met vriendelijke groet,
Willie verkerk