Quibus zoekt een nieuw huis

Gestart door Djurre, mei 07, 2016, 23:53:35

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Djurre

Hallo allemaal,

Ik zoek een nieuw huisje voor onze valkparkiet Quibus. Ik heb namelijk een baan gekregen aan de andere kant van de wereld (in Australië) en daarom moeten we helaas afscheid nemen van Quibus. Ik hoop een fijn nieuw huisje voor 'm te vinden waar hij regelmatig mag rondvliegen en ook onder de mensen is. Hieronder vind je meer informatie:

Naam: Quibus
Geslacht en kleur: wildkleur man (zijn gedrag en tekeningen wijzen in die richting in ieder geval)
Leeftijd: 4 jaar
Woonachtig te: Rotterdam
Liedjesrepertoire: Indiana Jones-theme, Star Wars – Darth Vader, America – West Side Story
Hobby's: eten, slapen, vliegen, wassen en bij mensen zijn

Quibus is altijd blij als je weer thuiskomt en is ook niet bepaald verlegen in de buurt van (nieuwe) mensen. Hij gaat het liefst het hele huis met je door. Is hij eenmaal een beetje moe, dan houdt ie ervan om te knuffelen en grote kans dat hij half bij je in slaap valt. Eén van zijn favoriete snacks is appel([/img][/img]schilletjes).

Ook vindt hij autorijden best leuk, dus we kunnen hem (inclusief kooi) ook eventueel langs komen brengen als het iets verder uit de buurt is van Rotterdam.
Als jij Quibus een nieuw huisje wilt geven, hoor ik het graag!  :)

Groetjes, Djurre


Djurre

#1
Excuses voor de dubbele post, ik drukte een keer op verversen. Zou één van de twee verwijderd kunnen worden? Alvast hartelijk dank.

Opgelost ^_^