Ziek

Gestart door nenemooscha, april 09, 2016, 20:13:22

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

nenemooscha

 Hallo allemaal
even een vraagje  ons parkietje Dushy is  stil zit heel dik en ademt zwaar waarbij zijn staart op en neer gaat ,
eet wel en wil niet in bad jeukt wel veel vooral bij zijn kontje, wat zou dit kunnen zijn,zelf denk ik aan mijt.
Heeft u misschien advies vr groet nenemooscha
Lieve groetjes van Nene

N@th@lie

Mijn advies is:ZOEK AUB MET SPOED EEN VOGELKUNDIGE DIERENARTS,dit soort vragen zijn via een forum niet te beantwoorden.

nenemooscha

Dank u vriendelijk voor uw snelle reactie en... met Dushy direct naar de dieren arts geweest , zij heeft een ontsteking en heeft
een antibiotieca kuur gehad  'savonds nog even onder de rode lamp voor de exstra warmte en .. ja hoor ze knapt iets op
Dank  u wel  vr groet Nenemooscha.
Lieve groetjes van Nene

N@th@lie

Dat is goed om te horen!Beterschap voor het patientje en hopelijk is ze snel de oude. :-*

Loeky

Hoe is het nu met Dusty? Heeft de antibioticakuur al geholpen?

Groetjes uit Loeky's dierentuin

Dag lieve Loeky      † 21-10-2010, je was mijn beste maatje!
Dag vrolijke Happy † 24-04-2012, we missen je!
Dag mijn mooie bijzondere Doeky   † 07-04-2013, voor altijd in mijn hart!
Dag lieve Flurry, we missen je vrolijke parkiet!  † 14-07-2017 Dag Engeltje 11-03-19

nenemooscha

Hallo allemaal in het bijzonder de moderator
Even over "Dushy" zijn ziek zijn, zoals u had gelezen ging het iets beter na de antibiotica kuur , nu
toch  weer wat slechter, hij zit dik en is stil en zijn borstje gaat op en neer gelijk met staartwippen.
Ja wij denken dat "Dushy" geen lang  onbeschoren leven heb , zo even op de hoogte gesteld.
Dank voor de aandacht en  tot een volgende keer
Vr groet Nenemooscha.
Lieve groetjes van Nene

N@th@lie

Ach wat jammer om te horen dat het toch weer slechter gaat. :'(