Ervaring Met Dit 'merk' Kooi

Gestart door Kaat, december 09, 2005, 22:44:29

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Kaat

#20
CiteerKaat, het was een grapje! Dacht uit jouw reactie op te maken dat jij het ook niet zo'n goed idee vond om een felgekleurde kooi aan te schaffen... Sorry als ik je verkeerd begrepen heb!
[snapback]18384[/snapback]

Ik snapte niet helemaal dat 't een grapje was, sorry! Beetje 'n misverstand dus, want ik vind inderdaad zo'n felle kooi niet bepaald bij m'n interieur passen.
:lol:

Chatten doen we in de chatroom
of via een pb
gr safrena

Kleintjes

Hoihoi,
Ben ik weer eens  :D
De kooien van mijn kleintjes hebben ook allebei aan de zijkant verticale spijlen en blijkbaar vinden de kleintjes dat helemaal niet erg. Sterker nog, ze hebben er best lol aan. Naar boven klimmen en dan naar beneden glijden, een van de grotere hobby's van Silly en Giny ( typisch de meisjes  ;) ).
De afstanden zijn inderdaad belangrijk, ze mogen er niet tussen kunnen kruipen. Ik heb 1 echte parkietjes-kooi en 1 oude rattenkooi, maar voldoen allebei aan de eisen  :D .

De kleintjes zijn er erg blij mee en gebruiken de hele kooi en zelfs die van de buren ( staan naast elkaar) als speelplaats. Binnenkort krijgen ze een ander huis, tenminste; als het een beetje meezit qua financiën.. In ieder geval komt er voor hun een anher huis en kunnen ze met zijn 4-tjes stoeien en spelen of wat dan ook.

Een goede kooi is het halve werk. Voldoende ruimte is ook belangrijk, het moet niet zo zijn dat ze opgepropt zitten of vlak bij elkaar zonder al te veel ruimte om te bewegen.

Zo, dat was mijn 'zegje' voor voorlopig weer denk ik zo.

Groetjes en liefs van ons allemaal aan jullie  :D  B)
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Kaat

Ik ben vandaag bij de winkel in EIndhoven wezen kijken, althans: een poging gewaagd. Maar we konden de winkel niet vinden (nr 138 en 142 wel, 140 niet...)  :unsure:
Is iemand daar ooit geweest?