Foto's Maken

Gestart door Kaat, december 09, 2005, 22:38:36

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kaat

Ik snuffel regelmatig in de Gallerij en zie dan allerlei leuke (en goedgelukte) foto's van grasjes.
Ik wil ook graag mooie foto's van mijn vogels, maar dit mislukt steeds. Vaak is het in huis net 'n tikkie te donker en ziet jan eruit alsof ik 'm een halve dag onder 'n gloeilamp heb gehouden, hij lijkt wel 'n glow-in-the-dark-parkiet, zo fel.
En als ik flits, wil hij de helft van de tijd ook nog eens óf zijn rug naar de camera draaien óf lekker pestend wegvliegen...

:unsure:

Heeft iemand foto-tips voor me?

Jorijn

CiteerIk snuffel regelmatig in de Gallerij en zie dan allerlei leuke (en goedgelukte) foto's van grasjes.
Ik wil ook graag mooie foto's van mijn vogels, maar dit mislukt steeds. Vaak is het in huis net 'n tikkie te donker en ziet jan eruit alsof ik 'm een halve dag onder 'n gloeilamp heb gehouden, hij lijkt wel 'n glow-in-the-dark-parkiet, zo fel.
En als ik flits, wil hij de helft van de tijd ook nog eens óf zijn rug naar de camera draaien óf lekker pestend wegvliegen...

:unsure:

Heeft iemand foto-tips voor me?
[snapback]17981[/snapback]

Ik heb vrij weinig verstand van foto's

Maar wat je wel moet doen, is niet tegen het licht in fotograferen.

Verder kun je je parkietje altijd iets lekkers geven zodat hij/zij stil blijft :)
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Kaat

Van dat licht, wist ik... maar ik heb blijkbaar toch steeds te weinig licht (winterperiode he....  :angry: ).
Ik zal 'ns wat trosgierst erbij pakken, hopelijk gaat dat beter!!!

Parkieten-Freak

En anders Kaat, weet ik nog wel iemand die je tips kan geven.........Bodi! :)
Forumlid Bodi is fotograaf :)
Wellicht wil hij wel een keer wat tips plaatsen.


Kaat

Ik hoopte er al stiekem op (op een tip van Bodi!), want ik had zijn site al eens bekeken  :P

Parkieten-Freak

Nou, PB'en dan maar Kaat! :P


Kaat

Ik heb toch gepb'd, vanmiddag!
Ben benieuwd wanneer ik 'n reactie krijg en natuurlijk wát!  ;)

Bodi

CiteerIk heb toch gepb'd, vanmiddag!
Ben benieuwd wanneer ik 'n reactie krijg en natuurlijk wát!  ;)
[snapback]18014[/snapback]


Pb-tje terug...

Bodi

CiteerPb-tje terug...
[snapback]18025[/snapback]


Is alleen nooit geen reactie meer op gekomen..... <_<