Lieve dame heeft maatje verloren: nu op zoek naar nieuwe thuis

Gestart door marliesvang, december 27, 2015, 14:01:05

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

marliesvang

Hallo!

Zojuist mijzelf aangemeld bij dit forum. Ik heb 6 jaar lang mogen genieten van mijn 2 grasparkieten Eva en Adam..
3 dagen geleden is het mannetje overleden en nu zit deze mooie blauwe dame dus alleen.. Omdat ik geen nieuwe vogel meer wil halen, maar Eva echt het beste gun, ben ik op zoek een fijne thuis voor haar met een of meerdere maatjes.. ze heeft altijd binnen gezeten, is niet tam maar heeft zeker wel karakter!

Heeft er iemand ergens een plekje voor haar over?

Ik woon in Roosendaal, Noord-Brabant en wil er best een stukje voor rijden.. echter wil ik niet te ver i.v.m. eventuele stress voor haar met lang vervoer..

Groetjes en alvast bedankt!

Marlies

marliesvang

#1
Ik zie nu pas dat mijn vorige bericht wel is geplaats ondanks meerdere foutmeldingen. Excuses voor de dubbele post!

Niet erg hoor, kan gebeuren. Ik heb je andere post verwijderd.

SunnyBinky

Beste Marlies,

Misschien een hele late reactie, maar mijn mannnetje van ruim 7 jaar heeft 2 weken geleden zijn vriendje verloren. Ook ik ben niet op zoek naar een jong vogeltje
en kwam jouw topic tegen. Mocht je nog op zoek zijn naar een nieuw tehuis voor je vogeltje dan hoor ik het graag. Wij wonen in de Hoeksche Waard, niet zo ver
van Roosendaal.
Ik hoor graag een reactie.
mvg
Jolanda

Kleintjes

Misschien raadzamer om 'n PB te sturen. Dan krijgt ze per e-mail 'n notificatie dat dat er bericht is. ;)
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

SunnyBinky

PB gestuurd, maar geen enkele reactie. Ik las later in een ander topic dat ze gereageerd
had op een andere oproep en waarschijnlijk dit topic als gesloten is te beschouwen.