Gezocht: lief volwassen vriendje (M/V) voor ons parkietje

Gestart door Artgen, december 09, 2015, 09:56:31

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Artgen

Hoi allemaal,

Voor ons grasparkietje Ojo zoeken we een nieuw vriendje! Een paar maanden geleden is zijn vriendinnetje Layla helaas plotseling overleden. Nu hij een paar maanden alleen is, merken we dat hij de gezelligheid wel mist. Vandaar dat we er graag een vriendje voor hem bij willen, het liefst rond dezelfde leeftijd (tussen de 3 en 7 jaar). Ojo is heel makkelijk, vliegt en speelt met andere parkieten mee en is tam.

Kortom, we zoeken:

  • Een volwassen, sociale parkiet (Ojo is 5,5 jaar)
  • Een parkiet die gewend is binnen te zijn bij mensen
  • Een gezonde parkiet

Omgeving Breda, Noord-Brabant. Eventueel iets verder weg is geen probleem.

We laten Ojo iedere avond vliegen en op de dagen dat we thuis werken, staat de kooi de gehele dag open (2 dagen per week en uiteraard het weekend). Wanneer we thuis zijn, proberen we zoveel mogelijk liefde en aandacht aan hem te geven. En dat geven we ook graag een zijn nieuwe vriendje!

Op de foto zie je Layla (links) en Ojo (rechts) in hun speeltuintje, waar ze vaak samen aan het spelen waren.

Dirk92

hoi,

ik heb een voliere waar ik wel een mannetje die weg kan hij heeft altijd buiten gezeten is gezond en is heel rustig in de omgang.
hij is wel Engels.
Heb eventueel nog een vrouwtje maar die is voor de zomer geboren. ook zij is engels

hoor graag van je of je intresse hebt.

ik kom uit tilburg
Kleine Gijsje en Jip

Artgen

Hoi Dirk,

Bedankt voor je reactie! Helaas zijn we op zoek naar een normale grasparkiet, die gewend is om binnen te zitten. Om die reden zoeken we dus nog even verder. In ieder geval wel bedankt voor het meedenken!

marliesvang


Artgen

#4
Bericht mag worden gesloten, Ojo heeft er een vriendje bij :D

Super om te horen :D Veel plezier!