Pootje gebroken??

Gestart door Liell94, december 03, 2015, 22:00:23

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Liell94

Lieve leden,

Volgende vraag;

Wanneer kan je zien/merken dat een grasparkietje zijn pootje heeft gebroken of gekneusd?
Mijn lieve Pino is 7 weken oud, heeft de eerste dag waarschijnlijk klem gezeten. Nu ontlast hij zijn linkerpootje continu, wanneer hij rustig op de grond zit of bij mij zit. Echter klimt, klautert en loopt hij wel op zijn pootje. Alleen wanneer ze stilstaat of rondscharrelt houdt ze haar pootje omhoog. Ik kan zo geen breuken voelen of verkleuringen zien. Het pootje is niet opgezwollen of erg warm. DA geeft aan nog even aan te kijken, maar ik vind het zo zielig.

Bij voorbaat dank,
Lianne

Kleintjes

#1
Zelf kun je dat niet of nauwelijks zien. Open breuk herken je meteen, maar dat is niet aan de orde.

Je hebt al contact gehad met de DA, dat is al verstandig. Aan de reactie van de DA te merken denkt hij / zij niet dat 't gebroken is. Als ik de bschrijving lees, denk ikzelf ook aan kneuzing, aangezien 't pootje nog gebruikt wordt (minder, maar wel nog gebruikt).
Kneuzingen moeten vanzelf helen en dat heeft tijd nodig. Je kunt 't misschien wel makkelijker maken als ze moeite heeft met klimmen door alles zo laag mogelijk te plaatsen.
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses