Los vliegen

Gestart door Rel, oktober 16, 2015, 21:19:38

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rel

In t begin van het jaar heb ik hier de vraag gesteld hoe ik mijn twee grasparkieten los kan laten vliegen. Allerlei nuttige tipsxen adviezen gehad. Nadat de kooi uren en soms dagen open gestaan heeft komen ze er niet uit. Een van de twee  voorzichtig op t deurtje  gezet. Hij kan alleen niet vliegen en we hebben een trap voor m gekocht. Hij fladderde op de grond, zag de trap, rende terug de kooi in en komt er ook niet uit zichzelf uit. De andere heeft nog nooit een poging ondernomen. Okk al trosgierst bij de uitgang gehangen. Eten ze van en gelijk terug. Moet ik dit wel willen? Hebben best een redelijke kooi. Of hebben jullie nog advies?

Kleintjes

Als ze niet naar buiten willen is dat hun eigen keuze. Ga niet dwingen, dat werkt toch niet, of averechts.
Hier mogen ze los, maar willen ze niet. Af en toe komt er 'ns eentje 'n rindje maken en gaat dan weer terug. Ik laat ze vrij in hun keuze, willen ze niet dan is dat ook prima.
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses