aanschaf

Gestart door hedwig63, juli 24, 2015, 18:46:08

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

hedwig63

Ik wil graag een grasparkiet aanschaffen maar ik lees hier dat je er beter 2 kan aan schaffen.Ik ben bang dat als ik er maar 1 aanschaf dat hij dan te veel lawaai gaat maken als we zijn werken.En neem ik dan best 2 mannentje of 2 vrouwtjes .Is het te betrouwen om vogels gaan te halen bij Dennis Papegaienspeciaalzaak in Den Haag.

Kleintjes

Citaat van: hedwig63 op juli 24, 2015, 18:46:08
Ik wil graag een grasparkiet aanschaffen maar ik lees hier dat je er beter 2 kan aan schaffen.I k ben bang dat als ik er maar 1 aanschaf dat hij dan te veel lawaai gaat maken als we zijn werken.En neem ik dan best 2 mannetjes of 2 vrouwtjes .Is het te betrouwen om vogels gaan te halen bij Dennis Papegaienspeciaalzaak in Den Haag.
Je kunt gerust eerst 1 nemen, die tam maken (als je dat wilt) en dan 'n 2de erbij halen. 2 tegelijk kan ook, alleen gaat 't tam maken dan vaker wat langza,er - soms juist zelfs sneller.
2 mannetjes is de beste combinatie. 1 mannetje en 1 pop kan ook, 2 popjes is echter niet aan te raden.

Dennis papegaaien? Google maar eens, ik denk dat je dan je antwoord al snel hebt..
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses