Re: witte ontlasting

Gestart door corry, mei 24, 2015, 21:30:36

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

corry

mijn parkiet heeft dit ook sinds enkele dagen, ik maak mij er ook bezorgd over i.p.v. de normale groene worm met witte punt is dit gele worm/wit met witte punt en is ook erg droog/

ik vraag mij af wat dit kan zijn hij krijgt X vital voer met een paar kleine snoepzaadjes en een stukje gierst

wie weet waar dit vandaan kan komen en voornamer : wat kan ik er aan doen

hartelijk dank

corry

ik zit pas een paar dagen op jullie site. Dus wie is Hedwig ?

corry

#2
Ik heb intussen van een van de leden uitleg wie Hedwig is. Bedankt

Caps is niet nodig.

corry

ik weet niet precies wat met "caps "bedoeld wordt, sorry mijn vraag aan Emmivh kwam voort uit bezorgdheid voor mijn parkiet en is onbedoeld anders overgekomen. 0mdat zij hetzelfde heeft gehad met haar parkiet, stelde ik haar de vraag wat er aan te doen is en of zij weet intussen wat de oorzaak kan zijn.

de reactie begrijp ik niet helemaal

ik ben pas enkele dagen op Uw forum

corry

hallo forumleden
onze parkiet heeft nog steeds last van een vreemde ontlasting. Het is net stopverf geel/wit met witte punt
ik heb intussen een paar poepjes opgestuurd naar hedwig van der horst en die zei dat onze parkiet EPI heeft
dat is een storing van de alvleesklier ik heb ook medicijnen gekocht bij haar dit is zymoral en moet ik door zijn voer doen. Sindsdien eet hij geen zaad meer uit zijn voerbakje
ik heb intussen ook onkruidzaad gekocht en versele laga voer  en eivoer. dat mix ik dan maar het lukt niet, ook niet zonder zymoral
ook dat eet hij niet
ik weet niet meer hoe ik de medicijnen moet toedienen; hij heeft een paar dagen wat groene ontlasting gehad, net als vroeger, maar nu is het weer mis.
weet iemand raad ??  en alvast hartelijk dank voor de reacties

Emmivh

Mijn parkiet heeft ook nog redelijk witte ontlasting. Eigenlijk hebben ze het allebei! Ze zijn verder gewoon gezond, na mijn idee. Het is wit met heel lichtgroen. Wie is Hedwig? Hoe kan ik dit opsturen?

alvast bedankt

Emmivh

Volgens mij hebben ze het sinds ik ze xtravital geef.. kan het daaraan liggen? Dan ga ik weer het oude proberen.

Emmivh

#7
Ik heb ze net weer op het oude voer gezet. Gelukkig eten mijm grasjes alles! Het valt me nu al op dat de poepjes weer wat donkerder kleuren. Ziet er weer normaler uit. Kwam dus toch door het voer. Meer mensen die dit hebben met Xtravital?

Kleintjes

Citaat van: Emmivh op augustus 01, 2015, 13:00:17
Ik heb ze net weer op het oude voer gezet. Gelukkig eten mijm grasjes alles! Het valt me nu al op dat de poepjes weer wat donkerder kleuren. Ziet er weer normaler uit. Kwam dus toch door het voer. Meer mensen die dit hebben met Xtravital?
Lijkt me sterk hoor.
Hier heb ikzelf jaren lang XtraVital gegeven aan m'n vriendjes en ze hadden ergens last van. Alles was normaal.
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Emmivh

Citaat van: Kleintjes op augustus 01, 2015, 14:49:58
Lijkt me sterk hoor.
Hier heb ikzelf jaren lang XtraVital gegeven aan m'n vriendjes en ze hadden ergens last van. Alles was normaal.

Het ziet er nu echt weer normaal uit. Mijn valkje heeft het ook niet van xtravital. Misschien per vogel anders?