Mannetje (2) versiert kuiken popje..

Gestart door Rvg93, mei 22, 2015, 11:16:27

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rvg93

Oke eerst even een overzicht van de gebeurtenissen dit deze situatie hebben veroorzaakt. Ik had dus 2 grasjes, eerst popje van 8 weken (Mollie) en later mannetje van 8 weken erbij gezet. (Boullie)
Altijd prima gehad samen, tot de broedperiode..
Mijn popje werd een ware tiran en viel mijn mannetje steeds aan afgelopen weken. Ik heb ze daarom apart gezet, maar dit werkte niet want ze bleven elkaar roepen en broedgedrag vertonen.

Nu heb ik 2 grasjes erbij gekocht in de hoop dat er betere koppels zouden komen. Weer een popje en mannetje (Bubbles & Ringo) de 4 een nachtje in de kooi samen laten doorbrengen en Mollie trok al snel naar het nieuwe, oudere mannetje toe. Boullie ontfermde zich over Bubbles en dus heb ik twee aparte woongroepen gemaakt nu  8) met succes, maar..

En daar gaat dit hele topic ook over. Bubbles bleek veel jonger te zijn dan de bedoeling was. Ze hebben haar als volwassen parkiet verkocht maar ze is pas 8 weken ongeveer. Nu is mijn mannetje nog helemaal in de broedstemming en probeert het jonge "kuiken" te versieren. Het gaat nog niet zo ver dat hij haar verkracht maar hij laat duidelijk merken dat hij haar wel ziet zitten..

Is dit een probleem?

Rvg93

Ik zie nu dat dit topic dubbel is, kreeg ook een foutmelding bij het aanmaken van dit topic. Kan ik zelf het dubbele topic verwijderen?

Kleintjes

Moderatoren en beheerders kunnen je (dubbele) topic verwijderen.
Als je rechtsonder kijkt bij 't berichtje, kun je de optie zien "Meld aan moderator". Als je deze klikt en even erbij schrijft wat er is, krijgen wij automatisch 'n melding.
Ik zal dit nog even laten staan zodat je 't kunt lezen en (graag) even reageert zodat ik weet dat je 't gezien hebt :) Daarna zal ik deze dubbelpost voor je weghalen ^_^
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses